Gå til innhold

I dag stoppa jeg en råkjører!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han bor innerst i feltet og kjører en diger Tesla i råtempo. Nå var jeg lei. Så jeg gikk ut midt i gata da jeg så han kom, vifta med armene og fikk stoppet ham, og fortalte hva jeg hadde observert og hva jeg mente om det. Han ble litt flat og flau. Det er 30kmt her og han visste jo at han fiser rundt i femti seksti. Så får vi se. Men fornøyd med meg selv!

Anonymkode: 847c8...612

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra jobba !!! Og godt han ble flau....

Her er det et par biler innerst i blindveien som leker at gata vår er E18. Livsfarlig. Jeg har vært på døra, vært hyggelig og bedt de være så snille å tenke på at det faktisk bor små barn, skolebarn og ja - voksne her. Han ene ble flau...han andre...ikke fullt så flau og fortsetter. Har snakket med politiet...men kommer liksom ikke noe vei. Snakket med kommunen om fartsdempere etc, men får til svar at det ikke er en gate som er prioritert de første årene....

Anonymkode: 7d0ae...e44

Skrevet

Så bra. Håper det hjelper.

Her er det en mor som alltid kjører superfort på vei til barnehagen. 30-sone her også. Vet mange har det travelt på vei til barnehage og jobb, men det er bare å legge inn fem minutter ekstra på morgenen. Hun suser forbi i superfart, og bremser ikke for barn på vei til skolen (ikke gangfelt). Kjempeskumelt. Vet ikke hva bilmerke har med saken å gjøre, men hun kjører en Ford.

Anonymkode: 374d5...099

Skrevet

Har ei venninne som er sånn selv. Hun kjører også Tesla, og klarer ikke å oppføre seg i trafikken. 

Bra du sa ifra!

Anonymkode: 4fb96...efe

Skrevet

Naboen til svigers pælma en dokke på str med et menneske rett forran en annen nabo som pleide å råkjøre rundt hyttene.

Skal si han skvatt! Og tok hintet.

Anonymkode: 91dbe...598

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Naboen til svigers pælma en dokke på str med et menneske rett forran en annen nabo som pleide å råkjøre rundt hyttene.

Sånn kan man ikke gjøre. Tenk om han hadde kjørt av veien og skadet seg skikkelig

Anonymkode: 5bb2c...273

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det gjorde min eksmann også...bare en tom barnevogn. Kona til en politimann kjørte som et svin på veien til skolen hvor mange barn gikk på. 

Anonymkode: 7d0ae...e44

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sånn kan man ikke gjøre. Tenk om han hadde kjørt av veien og skadet seg skikkelig

Anonymkode: 5bb2c...273

Jeg er enig. Det var ikke serlig lurt. Men jeg vet hvor dette skjedde, så det hadde nok godt bra igjen 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...