Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #1 Skrevet 9. mars 2018 Gikk over på lavkarbo livsstil for en drøy måned siden og har gått ned 6 kilo. Har en masse igjen, men begynner å se at kroppen blir finere og finere. Trener kondisjon på tredemølle jeg har hjemme i stua. Har nå blitt inspirert av en bekjent til å begynne å trene styrke og bygge litt muskler. Er det noen her som har bygget muskler slik at det er synlig? Blir ikke å gjøre det så ekstremt som de som stiller i fitness da, men en kraftig mellomting 😁 Anonymkode: 0edc5...fa6
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #2 Skrevet 9. mars 2018 Tung styrke, få repetisjoner. Anonymkode: b351c...01a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå