Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #1 Skrevet 9. mars 2018 Har dere? Som f.eks: jeg skulle ønske jeg kunne reist til Maldivene. Jeg skulle gjerne sagt opp jobben og begynt med noe annet. Jeg vil bli biolog! Jeg vil skaffe meg en hund! Jeg har ingenting jeg drømmer om. Jeg er i ferd med å bytte jobb, ikke fordi jeg vil, men fordi jeg må. Og jeg aner ikke hvilken vei livet mitt bør ta. Hvordan kan jeg finne ut hva jeg vil? Anonymkode: 235e6...b67
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #2 Skrevet 9. mars 2018 Hva liker du å gjøre? Jeg drømmer om arbeidsfritt liv der jeg kan gjøre nøyaktig det jeg liker nøyaktig hvor lenge jeg vil - lese, sy, fotografere, bo på hytta i perioder, bo en vinter på Shetland, skrive, lære meg fransk i Paris, ikke trenger det være så store ting heller, men det kan jo være det også, selvsagt. Anonymkode: e4651...471
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #3 Skrevet 9. mars 2018 Lag en liste over perioder i livet da du var lykkelig og hadde det godt. Finn deretter ut om disse periodene har noen fellesnevner. Lag så en liste over aktiviteter, hobbyer etc som du vet du liker. Les igjennom den til slutt og finn ut om disse også har noen fellesnevner. Tenk igjennom om en eller flere av de aktivitetene kan være til nytte i en jobb eller kan være til stede i en yrkeshverdag. (Eks. "Jeg elsker å prate med stadig nye mennesker. Hvis jeg jobbet i butikk, ville jeg kunne gjøre det hver dag". Eller "Jeg elsker å sitte helt stille aleine og sortere bilder til fotoalbumet mitt. Jeg vil trives på et arbeidssted hvor jeg får ro og konsentrasjon." Anonymkode: 7632c...7b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå