Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #1 Skrevet 9. mars 2018 På en rsfu graviditetstest nå etter jeg har tisset morgenurin? Den skal man kunne ta opp til 6 dager før forventet mens.. Det er 2 dager til jeg skal ha. Jeg tok en sånn strimmeltest når jeg sto opp, den skal man ikke kunne teste med før samme dag som man forventer mens, men jeg ser antydning til to streker på den.. Veldig glad for svar! Anonymkode: 1086c...23a
Optatium Skrevet 9. mars 2018 #2 Skrevet 9. mars 2018 Jeg ville ventet et par timer. Ikke drikk så mye og ikke gå på do. Da er urinen mest konsentrert. Lykke til☺️
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #3 Skrevet 9. mars 2018 Ja, men vent til litt utpå dagen. Ikke drikk så veldig mye for da blir tisset utvannet, og vent noen timer så det faktisk får samlet seg litt urin der. Anonymkode: 75395...b05
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #4 Skrevet 9. mars 2018 Klarer dere skimte noe her? Ser det fremkommer dårlig på bildet dog hi Anonymkode: 1086c...23a
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #5 Skrevet 9. mars 2018 Ja det kan du! Men vent noen timer før du tisser slik at urinen ikke er så utvannet 😄 Anonymkode: 9c6c8...7e6
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #6 Skrevet 9. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Klarer dere skimte noe her? Ser det fremkommer dårlig på bildet dog hi Anonymkode: 1086c...23a Kan se det er noe der, men usikker på om det er skygge eller babystrek! Er du 12 dpo? Anonymkode: 9c6c8...7e6
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #7 Skrevet 9. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Kan se det er noe der, men usikker på om det er skygge eller babystrek! Er du 12 dpo? Anonymkode: 9c6c8...7e6 Vet ikke selv. Sluttet på pillen for bare noen uker siden, så litt usikker på når el var. Men er 2 dager til mens ska komme. Har masse graviditetstegn, men så kan jo de komme av at jeg sluttet på p-pillen også, så vanskelig å si. Hi Anonymkode: 1086c...23a
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #8 Skrevet 9. mars 2018 Noen flere øyne som kan se? hi Anonymkode: 1086c...23a
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #9 Skrevet 9. mars 2018 Jeg ser dessverre ingenting, men når du ikke har brukt morgenurin og det fremdeles er to dager til du skal ha mensen er det kanskje ikke så rart heller. Test i morgen på morgenurinen din. Anonymkode: a61a6...d6d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #10 Skrevet 9. mars 2018 Du må også huske på at om du akkurat har sluttet på pilla kan du ikke vite når første mens kommer, det er slett ikke sikkert det er om 2 dager. De blødningene du har på pilla er jo bortfallsblødninger og ikke mens, så den første blødningen etter pilleslutt vil komme ca 14 dager etter eggløsning. Så er spørsmålet når den eggløsningen kommer. Den kan komme tre dager etter siste pille, den kan komme to uker etter siste pille, den kan komme en måned etter siste pille..... Det kommer an på hvor lang tid dine egne hormoner bruker på å få din egen syklus igang igjen. Jeg personlig fikk eggløsning bare noen dager etter jeg sluttet med pilla og testet positivt før det var gått tre uker etter siste pille, men venninna mi fikk ikke mensen før det hadde gått 6 uker etter siste pille og ble ikke gravid før det hadde gått 4 mnd til. Så det er vanskelig å vite når du skal teste når du akkurat har sluttet med pilla Anonymkode: 75395...b05
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #11 Skrevet 9. mars 2018 De testene er elendige...Så det kan godt være strek En digital gir nok svar i morgen! Anonymkode: 34b5e...1dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå