Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #1 Skrevet 9. mars 2018 Jeg har lyst på gule detaljer, men er det helt ut? Puter, pynteting... Anonymkode: 04cdd...253
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #2 Skrevet 9. mars 2018 Synes du skal velge det du liker, uavhengig trender. Og det er jo også snart påske😁 Generelt sett er vel grått ganske på vei ut, farger er på vei inn. Pynt med gult du🤩 Anonymkode: 29a40...f78
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #3 Skrevet 9. mars 2018 Takk for svar. Vil ikke se ut som jeg bare glemte å ta bort påskepynten helller men godt å høre at ikke alt skal være grått lenger, blir jo deppa av stuene til en del bortover. Hvilke andre farger tror du kommer, da? Anonymkode: 04cdd...253
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #4 Skrevet 9. mars 2018 Eg trur pudder-rosa fortsatt vil være inn. Og messing. Sølv er kanskje litt ut. Anonymkode: e3161...b00
Lessismore Skrevet 9. mars 2018 #5 Skrevet 9. mars 2018 Blå og grønn-toner er in. Personlig syns jeg mange av de blå fargene blir litt for mørke, som f.eks Oslo og Deco Blue, men hvis du liker det mørke, er de flotte. Ellers er jo Minty Breeze en vakker grønnfarge. Eller var det kanskje ikke farge på vegger du lurte på...? By the way, jeg elsker gult! Det lyser opp og gir optimisme og positivitet! På veggen er Velvet en mulighet, den er nydelig!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #6 Skrevet 9. mars 2018 Jeg har mye gult nå på våren og sommeren. Tar frem gult til påske og beholder det som ikke er spesielt påskete gjennom sommeren 😀 gult liver opp og passer veldig godt med blant annet minty breeze som jeg har i stua. Det er forresten mye gult i butikkene nå, så er nok inn. Ellers synes jeg Velvet er en veldig fin gulfarge og har veldig lyst til å male den et sted, men vet ikke helt hvor 😉 Anonymkode: 5e342...013
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #7 Skrevet 9. mars 2018 Det er vel enten duse eller mer skitne farger som er in for tiden. En litt dypere gulfarge eller en lys er vel mer i vinden enn en klar gul primærfarge. Anonymkode: 0b897...262
Lola_ Skrevet 10. mars 2018 #8 Skrevet 10. mars 2018 Gult tar av nå! Står i alle interiørbladene mine. Ser at Ikea og h&m har hengt seg på. Vi har malt hele kjøkkenet gult vi. Ikke pga trenden da, vi er glade i farger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå