Gå til innhold

Konfirmasjon på restaurant


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mye om og men skal vi ha konfirmasjon på en restaurant. 

Noen som har erfaring med dette? 

Tips og råd?

Anonymkode: a9ab8...eb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Etter mye om og men skal vi ha konfirmasjon på en restaurant. 

Noen som har erfaring med dette? 

Tips og råd?

Anonymkode: a9ab8...eb6

Jeg hadde det . Vi hadde ett eget lokale ( skjermet i resturanten da) så vi hadde det privat . Ellers tror jeg det hadde blitt rart , med taler osv midt i ett lokale. Tror mamma hadde forhåndsbestilt samme rett til alle. 

Anonymkode: 16c6a...859

Skrevet

Har aldri vært borti det, men hvorfor ikke, om dere har råd og lyst og ikke er altfor mange. Men om dere ikke har et eget rom som det sies over, vil det kanskje fort miste karakter av å være konfirmasjon? Taler, gaver, samvær, kaffe?

Anonymkode: 6f4bc...c82

Skrevet

Både jeg og søsteren min hadde det, men i eget rom. Kaffe og kaker (og flere gjester som kom til dette) hjemme etterpå. 

Anonymkode: 5c8de...ece

Skrevet

Vi hadde dåp i en restaurant, hadde 2 etasje(en slags hems) for oss selv. Ingentaler, men sang En tulle med øyne blå

Anonymkode: 994f8...5e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...