Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #1 Skrevet 8. mars 2018 Etter mye om og men skal vi ha konfirmasjon på en restaurant. Noen som har erfaring med dette? Tips og råd? Anonymkode: a9ab8...eb6
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #2 Skrevet 9. mars 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Etter mye om og men skal vi ha konfirmasjon på en restaurant. Noen som har erfaring med dette? Tips og råd? Anonymkode: a9ab8...eb6 Jeg hadde det . Vi hadde ett eget lokale ( skjermet i resturanten da) så vi hadde det privat . Ellers tror jeg det hadde blitt rart , med taler osv midt i ett lokale. Tror mamma hadde forhåndsbestilt samme rett til alle. Anonymkode: 16c6a...859
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #3 Skrevet 9. mars 2018 Har aldri vært borti det, men hvorfor ikke, om dere har råd og lyst og ikke er altfor mange. Men om dere ikke har et eget rom som det sies over, vil det kanskje fort miste karakter av å være konfirmasjon? Taler, gaver, samvær, kaffe? Anonymkode: 6f4bc...c82
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #4 Skrevet 9. mars 2018 Både jeg og søsteren min hadde det, men i eget rom. Kaffe og kaker (og flere gjester som kom til dette) hjemme etterpå. Anonymkode: 5c8de...ece
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #5 Skrevet 9. mars 2018 Vi hadde dåp i en restaurant, hadde 2 etasje(en slags hems) for oss selv. Ingentaler, men sang En tulle med øyne blå Anonymkode: 994f8...5e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå