Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #1 Skrevet 8. mars 2018 Funker det? I såfall hva bruker dere? Anonymkode: 8a770...73c
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #2 Skrevet 8. mars 2018 Nei. Det er tull. https://www.tv2.no/a/9464651/ Anonymkode: 9beea...19d
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #3 Skrevet 8. mars 2018 Herregud. Trodde du skulle spørre om det funker som navn Anonymkode: 3a074...ba3
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #4 Skrevet 8. mars 2018 Ting som høres for gode ut til å være sant, er som regel bare humbug. Anonymkode: 40a15...964
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #5 Skrevet 8. mars 2018 Mye sukker i tilskuddene. Dietten er ganske effektiv men det er ikke så rart om en gidder å regne kalorier så skjønner du hvorfor kiloene raser av. Anonymkode: 11fac...133
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #6 Skrevet 9. mars 2018 Helt ærlig så er det forferdelig dyrt! Det var også så ensformig mat at jeg ble dritlei etter 5 uker. Maten bare vokste i munnen på meg, klarte ikke få det ned. Jeg fikk heller ikke det overskuddet alle sa jeg kom til å få. For mitt vedkommende så la jeg om til lavkarbo i steden. Mye billigere, masse god mat. Trenger ikke alle de dyre tilskuddene. På lavkarbo kom energien/overskuddet. Anonymkode: d537a...034
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #7 Skrevet 9. mars 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Herregud. Trodde du skulle spørre om det funker som navn Anonymkode: 3a074...ba3 Trodde jeg og😂😂 Anonymkode: 60b8b...aa4
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #8 Skrevet 9. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Trodde jeg og😂😂 Anonymkode: 60b8b...aa4 HAHA godt vi er flere! Anonymkode: 88765...586
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #9 Skrevet 9. mars 2018 Jeg syns man skal prøve det selv, før man kommer med kommentarer. Jeg har prøvd dette. Ikke for å gå ned i vekt, men for å lette litt på helseplagene mine. For første gang på 11 år klarte jeg å løpe opp og ned trappa Før måtte jeg slepe meg opp trappa. Dette hjalp pga produktene. Da jeg bare spiste proteiner i 2 uker, gikk jeg ned 5 kg, og de har ikke kommet på igjen. Magen var ikke oppblåst lenger heller. Det var deilig å være fri fra salt, meieriprodukter og gluten. Formen var fantastisk ! Men det er dyrt, og jeg ble veldig lei av å bare spise egg og kylling hehe. Men tar nok en kur igjen før sommern. Anonymkode: 2c42b...12f
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #10 Skrevet 9. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg syns man skal prøve det selv, før man kommer med kommentarer. Jeg har prøvd dette. Ikke for å gå ned i vekt, men for å lette litt på helseplagene mine. For første gang på 11 år klarte jeg å løpe opp og ned trappa Før måtte jeg slepe meg opp trappa. Dette hjalp pga produktene. Da jeg bare spiste proteiner i 2 uker, gikk jeg ned 5 kg, og de har ikke kommet på igjen. Magen var ikke oppblåst lenger heller. Det var deilig å være fri fra salt, meieriprodukter og gluten. Formen var fantastisk ! Men det er dyrt, og jeg ble veldig lei av å bare spise egg og kylling hehe. Men tar nok en kur igjen før sommern. Anonymkode: 2c42b...12f Men du tror ikke at det hadde mer med at du bare spiste egg og kylling da, enn Fitline? Egg og kylling er jo nesten uten karbohydrater, så det er jo ikke rart at du ikke var oppblåst lenger Anonymkode: 33d71...fd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå