Gå til innhold

Gravid i 12 uke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt frisk, men har plutselig fått vondt i ryggen. Er ikke vondt når jeg sitter eller står i en stilling.

Men når jeg vrir meg, beveger meg så får jeg "kniver" inn i siden. Spesielt på min venstre side. Bak på ryggen. Ved hoftekammen 😣😣

Hva kan dette være? 

Anonymkode: 52feb...b73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligament-smerter. Jeg hadde skikkelig vondt om jeg nøs eller hosta 

Anonymkode: 86e50...67e

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ligament-smerter. Jeg hadde skikkelig vondt om jeg nøs eller hosta 

Anonymkode: 86e50...67e

I ryggen? Så høyt oppe? I uke 12..

Skrevet

Ingen flere som vet hva det kan være?

Skrevet

Har du levert urinprøve hos legen i det siste? Ville sjekket at det ikke var nyrebekkenbetennelse.

Ellers kan det være bekkenløsningsmerter som sitter lenger oppe en vanlig, nerve i klem f.eks.

Bestill en legetime for å få sjekket og for å få roet deg. Man er nervøs for det meste i en graviditet, da er det bedre med en sjekk for mye enn å gå og uroe seg hele tiden! ;)

Anonymkode: e4eea...466

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du levert urinprøve hos legen i det siste? Ville sjekket at det ikke var nyrebekkenbetennelse.

Ellers kan det være bekkenløsningsmerter som sitter lenger oppe en vanlig, nerve i klem f.eks.

Bestill en legetime for å få sjekket og for å få roet deg. Man er nervøs for det meste i en graviditet, da er det bedre med en sjekk for mye enn å gå og uroe seg hele tiden! ;)

Jeg har hatt nyrebekkenbetennelse før og da låg jeg i foster stilling og ristet med høy feber. Kan vell ikke være det nå?

Men i dag har jeg kjempe vondt i ryggen og må få det sjekket.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har hatt nyrebekkenbetennelse før og da låg jeg i foster stilling og ristet med høy feber. Kan vell ikke være det nå?

Men i dag har jeg kjempe vondt i ryggen og må få det sjekket.

Uvi er gjerne symptomfritt under graviditeter, da er det fort gjort at det går over i nyrebekkenbetennelse. Fikk det selv i uke 32, endte i at fødselen startet for tidlig (fikk heldigvis stoppet det på sykehuset).

Har hatt nyrebekkenbetennelse etterpå, og da var det VONDT, men under graviditeten merket jeg bare små murringer, og alt murrer jo når man er gravid, så tenkte ikke over det! ;)

Kan selvfølgelig være noe helt annet og helt uskyldig, men like greit å sjekke det opp når du har vondt.

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Uvi er gjerne symptomfritt under graviditeter, da er det fort gjort at det går over i nyrebekkenbetennelse. Fikk det selv i uke 32, endte i at fødselen startet for tidlig (fikk heldigvis stoppet det på sykehuset).

Har hatt nyrebekkenbetennelse etterpå, og da var det VONDT, men under graviditeten merket jeg bare små murringer, og alt murrer jo når man er gravid, så tenkte ikke over det! ;)

Kan selvfølgelig være noe helt annet og helt uskyldig, men like greit å sjekke det opp når du har vondt.

Fikk sjekket det hos lege nå nettop. Urinen var fin. Crp på 11. Legen mente det var muskulært 

Da jeg hadde nyrebekkenbetennelse sist da varjeg gravid. 

Så ikke vet jeg. Jeg føler meg ellers frisk.. syns det er vanskelig og skummelt 😨😨😟😟

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...