Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #1 Skrevet 8. mars 2018 Går gjennom noe av det verste jeg har vært med på, noen sinne. Jeg og mannen skiller oss og jeg har det ikke bra for å si det sånn. Det er jeg som velger å gå, av gode grunner. En nær venninne av meg skal snart gifte seg og sender meg snap daglig om hennes perfekte liv med bryllupsplanlegging og perfekte barn og perfekt mann og alt er bare perfekt. Jeg blir så trist og lei, men samtidig bør jeg jo være glad på hennes vegne. Anonymkode: 84445...04b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #2 Skrevet 8. mars 2018 Hev deg over. Du var der en gang, og det blir bedre! Unn veninnen din lykken, du vet jo også at det går over..lykken altså.. også for de.. Anonymkode: 5c760...8b4
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #3 Skrevet 8. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hev deg over. Du var der en gang, og det blir bedre! Unn veninnen din lykken, du vet jo også at det går over..lykken altså.. også for de.. Anonymkode: 5c760...8b4 Jeg unner hun det virkelig! Men hun vet så godt hva jeg går gjennom og hvor tøft jeg har det og istedenfor å spørre om hvordan det går så blir jeg bombadert med jeg er så heldig og lykkelig snapper hver eneste dag 😢 Anonymkode: 84445...04b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #4 Skrevet 8. mars 2018 Hva med å gi et lite hint om hvordan det oppleves for deg. Et lite svar på kjærlighetssnap om at hun er heldig, ditt eget kjærlighetsliv er veldig kjipt for tiden. Eller noe liknende Hun er tydeligvis så i sin egen boble at hun ikke klarer å forstå at dette er tøft for deg Anonymkode: cd1dd...053
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #5 Skrevet 8. mars 2018 Det hadde ikke jeg kalt en god venninne...hun kunne vært mer sensitiv. Kunne ikke falt meg inn å sende sånt ril noen jeg viste skulle skilles 🤨 Si hva du føler. Anonymkode: b0a8d...2ab
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #6 Skrevet 8. mars 2018 Jeg hadde ønsker å vite det om jeg var så ubetenksom. Si i fra på en fin måte. Anonymkode: c71a8...3f6
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #7 Skrevet 8. mars 2018 Slutt å åpne snappene hennes. Enkelt og greit. Anonymkode: 66675...f6f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #8 Skrevet 8. mars 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Slutt å åpne snappene hennes. Enkelt og greit. Anonymkode: 66675...f6f Ja, kanskje jeg rett og slett skal gjøre det Anonymkode: 84445...04b
LisK Skrevet 8. mars 2018 #9 Skrevet 8. mars 2018 I bunn og grunn ganske dårlig gjort. Hallo sosiale antenner! 😖 for å si det enkelt kunne hun latt være eller du kan fint med god samvittighet slutte å åpne snappene hennes.. si ifra om at du unner dem alt godt, men syns det er sårt så om hun kan vise litt hensyn. Vi er i et godt ekteskap enda etter straks 8 år og det kunne vitterlig ikke falt meg inn å sende kosesnap, valentinssnap (om vi hadde feira valentinsdagen..) eller snap om forberedelser til merkedag i sommer f.eks til noen i din situasjon. Det er ikke o.k uansett hvor lykkelig forelska e.l en sjøl er.! Og Nei, du er ikke hårsår.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #10 Skrevet 8. mars 2018 Snap sendes vel til «alle» hun er venner med, ikke spesifikt kun til deg.. jeg ville bare latt være å åpnet hvis det er plagsomt.. klem til deg, skjønner det er kjipt! Anonymkode: 5c760...8b4
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #11 Skrevet 9. mars 2018 Jo, du er litt hårsår. Eller kanskje smålig? Venninnen din er lykkelig, det må du unne henne Anonymkode: d7b15...41f
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #12 Skrevet 9. mars 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jo, du er litt hårsår. Eller kanskje smålig? Venninnen din er lykkelig, det må du unne henne Anonymkode: d7b15...41f Man kan unne andre noe, og fremdeles synes det er vondt og vanskelig å bli minnet på det hver dag. Snapene blir som noen andre skriver sikkert sendt ut til alle, ikke bare HI. Å la være å åpne dem hver dag, er lurt. Anonymkode: 2a3b4...fcd
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #13 Skrevet 9. mars 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Hev deg over. Du var der en gang, og det blir bedre! Unn veninnen din lykken, du vet jo også at det går over..lykken altså.. også for de.. Anonymkode: 5c760...8b4 Åh går lykken over for alle? Jeg er sammen med mannen min på 20. året (gift i 9 av dem). Fortsatt kjenner jeg på lykke hver dag over det vi har sammen. Anonymkode: cbc06...3d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå