Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #1 Skrevet 8. mars 2018 Er en sak om det på VG pluss nå med tips til noen som ønsker å slutte å være sjenert i senga. Jeg er også det. Jeg skulle gjerne ha lest den saken men har ikke VG pluss. Noen som har og kan si hva som står der eller kan gi noen andre tips? Særlig vil jeg høre fra deg som før har vært sjenert i senga og som har klart å slippe deg løs. Jeg har en sperre der. Ligger bare og tar i mot, noe som er kjedelig både for meg og han jeg ligger med. Ps! Jeg har ikke opplevd noe traumatisk eller sånt med sex, men har bare alltid vært sjenert og særlig med sex. Har vært seksuelt aktiv med fast partner i mange år. Anonymkode: d6fad...fec
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #2 Skrevet 8. mars 2018 Fake IT til you make IT 👍🏆😘 Anonymkode: ab4c9...67d
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #3 Skrevet 8. mars 2018 Du trenger ny sex-partner. Jeg var kjedelig i senga. Trodde jeg. Helt til jeg droppet den eneste jeg hadde hatt sex med, og fant min likemann i senga. Vi er helt seksuelt ekstroverte (overfor hverandre, altså...), over gjennomsnittet utforskende, og totalt usjenerte overfor hverandre. Det er ingenting jeg ikke gjør med den mannen. Mitt livs opplevelse. Anonymkode: 673c2...182
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #4 Skrevet 9. mars 2018 Jeg har samme problemet ligger bare å tar imot, har hendt noen få ganger at jeg har sotte på toppen men virker som at han ikke er så begeistret for det og det hjelper jo ikke på sjenerten det 🙈 så håper på noen tips og råd jeg også 😁 vi er forresten på vårt 2 år nå. Ville trudd jeg skulle bli mindre sjenert men ser ikke sånn ut. Dette er mannen i mitt liv. Men når sex har utrolig mye å si i ett forhold så er det kanskje litt gøy å ha gøy sex også😂 Anonymkode: fd2d1...4d0
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #5 Skrevet 9. mars 2018 Hvis biblioteket der du bor har PressReader, så kan du installere appen, og laste ned artikkelen på mobil eller iPad og lese den hjemme. (Jeg er ikke 100% sikker på at de har VG, men de har mange aviser. Verdt å prøve) Anonymkode: de00c...364
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå