Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #1 Skrevet 8. mars 2018 Jeg rekker bare en av tingene når jeg kommer hjem fra jobb før jeg skal haste videre.. Hva ville dere gjort? Jeg har bodd i en svinesti i noen måneder og har begynt å ta tak i det. I går ryddet jeg kjøkken og stue.. soverommet mitt er fremdeles bomba med klær overalt, skittent og rent omhverandre. I dag etter jobb står jeg mellom å shine kjøkken og stue - altså støvsuge, tørke støv og ev vaske gulv.. eller begynne å ta tak i kleshaugen.. og få skiftet på sengen osv.. jeg sover for tiden på sofaen.. Hva ville dere valgt? Anonymkode: 53424...ead
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #2 Skrevet 8. mars 2018 Rydde klær - for det virker som om det er det du gruer deg mest til... og fordi du da kan få igjen sengen din Anonymkode: bb914...260
Superdolly Skrevet 8. mars 2018 #3 Skrevet 8. mars 2018 Hadde ryddet klær. (Med forbehold om at stue og kjøkken er rent nok til at det er greit hygienisk.)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #4 Skrevet 8. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Rydde klær - for det virker som om det er det du gruer deg mest til... og fordi du da kan få igjen sengen din Anonymkode: bb914...260 Jeg merker at jeg ikke ønsket meg det svaret, ja 😂 Huffameg som det ser ut der hjemme.. Takk for svar 😊 Anonymkode: 53424...ead
Serepta Skrevet 8. mars 2018 #5 Skrevet 8. mars 2018 Ryddet klær! Anbefaler også Robotstøvsuger. Den er gull verdt her ihvertfall!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #6 Skrevet 8. mars 2018 Akkurat nå, Serepta skrev: Ryddet klær! Anbefaler også Robotstøvsuger. Den er gull verdt her ihvertfall! Jeg har dessverre ikke økonomi til det, men kan se for meg at det er supert med en sånn liten robot-tjenestepike 😉 Alle stemmer fir klær altså? Jeg tenkte litt at det kunne være motiverende å gjøre meg helt ferdig med de to rommene jeg ordnet i går.. men jeg tror nok kleshaugen stresser meg mer, så kanskje greit å bare bite tennene sammen. Anonymkode: 53424...ead
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #7 Skrevet 8. mars 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg merker at jeg ikke ønsket meg det svaret, ja 😂 Huffameg som det ser ut der hjemme.. Takk for svar 😊 Anonymkode: 53424...ead Tenk så deilig det da blir å støvsuge i morgen... da har du fått ryddet soverommet, fått på nytt sengetøy, og så kan du glede deg til å legge deg på soverommet som også er ganske rent og ryddig Hopp i det Anonymkode: bb914...260
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #8 Skrevet 8. mars 2018 Forresten så lurer jeg på om jeg skulle bare bære alt sammen ned på vaskerommet og late som alt er skittent.. det har sikkert ikke hatt så godt av å ligge der i hauger med skitne klær inntil og oppå seg i ukesvis uansett?! Jeg trenger skikkelige rutiner, jeg innser det. Jeg lar det flyte i perioder og blir så overmannet at jeg bare lukker øynene.. det er jo ikke normalt og ikke sunt. Jeg er deprimert og har lest Kristian Hall sin bok «glad igjen» og har bestemt meg for å bli frisk nå! Jeg er bare redd for å stille for høye krav og falle på rumpa igjen. Har dere noen gode tips til rutiner? Hvordan greier dere å holde det rent og ryddig? Er det ren viljestyrke? Anonymkode: 53424...ead
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #9 Skrevet 8. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg rekker bare en av tingene når jeg kommer hjem fra jobb før jeg skal haste videre.. Hva ville dere gjort? Jeg har bodd i en svinesti i noen måneder og har begynt å ta tak i det. I går ryddet jeg kjøkken og stue.. soverommet mitt er fremdeles bomba med klær overalt, skittent og rent omhverandre. I dag etter jobb står jeg mellom å shine kjøkken og stue - altså støvsuge, tørke støv og ev vaske gulv.. eller begynne å ta tak i kleshaugen.. og få skiftet på sengen osv.. jeg sover for tiden på sofaen.. Hva ville dere valgt? Anonymkode: 53424...ead Jeg vil bare si takk jeg ! 😃❤ Takk for at du deler. Føler meg helt alene om å ha det slik du beskriver. Med to små barn og at jeg i tillegg er kronisk syk, har det vært helt j.. siden jul 😭 Prøver å ta i ett tak, men aner ikke hvor jeg skal begynne. Får ta de hersens klæra jeg også 🙈 vi har for mye ting! Anonymkode: fc21d...720
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå