Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #1 Skrevet 8. mars 2018 Hva tenker dere om Jørgen Lorentzen (kjent fra Hjernevask) sin nye seksualetikk, «penis som en bro fra meg til deg»? Anonymkode: d1f2b...0fe
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #2 Skrevet 8. mars 2018 Atte hva?? Det er det kleineste jeg har hørt på lenge Anonymkode: 8ed0b...ddc
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #3 Skrevet 8. mars 2018 Kjekt ned oppdaterte artikler... Anonymkode: dbf65...ba7
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #4 Skrevet 8. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hva tenker dere om Jørgen Lorentzen (kjent fra Hjernevask) sin nye seksualetikk, «penis som en bro fra meg til deg»? Anonymkode: d1f2b...0fe Jeg mener at den er 10 år for gammel til at jeg gidder å lese den Anonymkode: 77fe4...62c
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #5 Skrevet 8. mars 2018 Syns det er på tide å kutte statsstøtten til forskere som åpenbart har for mye tid. Anonymkode: 71c5c...4ac
sug lut Skrevet 8. mars 2018 #6 Skrevet 8. mars 2018 Hehe, at det plukker fra hverandre Lorentzen gjør meg jo alltid fornøyd, uten at det gir meg mer lyst til å lese mer Lorentzen. Han koker suppe på de tynneste spikre - og de eldste. I en tydeligvis tynt kildebelagt tekst er en av hans få belagte ideer med henvisning til det simplistisk binære hos Luce Irigaray - som en ikke altfor flink bachelorstudent, med andre ord. Bare det gjør at jeg flirer helt til påske. Nå kan det argumenteres at det ikke er lenge til påske. Men så er heller ikke Lorentzen SÅ morsom.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #7 Skrevet 8. mars 2018 Oi NÅ ører jeg på hva du er utdannet Lut. Har lest endel Loretnzen gjennom studieløpet selv. Anonymkode: fcc18...afa
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #8 Skrevet 8. mars 2018 Eventuelt lurer. Fremfor ører (mye som skjer når man koker tomatsuppe som koker over fordi man er sent hjemme etter kvinnedagen-toget). Anonymkode: fcc18...afa
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #9 Skrevet 8. mars 2018 Høres ut som ett av Aune Sands mindre heldige språklige bilder... 😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: bbd60...351
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå