Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #1 Skrevet 8. mars 2018 Hvor mange pølser/eller pizzaer? Antall kaker? De er 7 år. Anonymkode: 3549c...12a
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #2 Skrevet 8. mars 2018 46 pølser 1 langpannekake eller 2 runde kaker er nok. De spiser ikke mye. Saft og vann er tryggre enn brus. Det er det mange som ikke drikker. Anonymkode: cb424...073
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #3 Skrevet 8. mars 2018 Ca 50-60 pølser. En langpanne og tre, fire pakker gelé, pluss vaniljesaus. En stor bolle med jordbær og blåbær. Da jeg skippet brus sist bursdag, var det mange som ble sure. Neste gang blir det brus. Anonymkode: 9570c...8c6
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #4 Skrevet 8. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ca 50-60 pølser. En langpanne og tre, fire pakker gelé, pluss vaniljesaus. En stor bolle med jordbær og blåbær. Da jeg skippet brus sist bursdag, var det mange som ble sure. Neste gang blir det brus. Anonymkode: 9570c...8c6 Jeg tror du vil få mye rester, men hvis de voksne i familien også skal spise er det sikkert en grei mengde. Mange liker brus, men en del liker det virkeig ikke. Ha i hvertfall vann klart i tillegg. Anonymkode: cb424...073
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #5 Skrevet 8. mars 2018 Ville laget to pølser til hver pluss noen ekstra. Det er alltid noen som bare vil ha en, men det er også noen som vil ha tre... Ville bakt en langpannekake, muffins (vanlig lyse muffins med sjokoladebiter i røren, pyntet med melis og kakestrøssel er alltid populært) og laget et fruktspyd til hver. Forrige bursdag vi hadde lagde jeg fruktspyd og det var det mest populære på bordet. Jeg lagde et til hver for det tar jo faktisk litt tid å lage, men ungene ble superskuffa over at de ikke fikk flere, så har du god tid lager du to til hver. https://www.google.no/search?q=fruktspyd+barn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjV_7_pttzZAhVDCpoKHeVgAnUQ_AUICigB&biw=1366&bih=662#imgrc=F3vTN6TKFK91KM: Jeg ville i tillegg hatt potetgull på bordet, det er alltid populært. Om du har søstrene grene i nærheten har de sånne små tannpirkere med et lite flagg eller en figur på toppen, veldig populært å stikke sånne i muffinsene. Anonymkode: cebf0...bab
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #6 Skrevet 8. mars 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror du vil få mye rester, men hvis de voksne i familien også skal spise er det sikkert en grei mengde. Mange liker brus, men en del liker det virkeig ikke. Ha i hvertfall vann klart i tillegg. Anonymkode: cb424...073 Nei, fikk nesten ingen rester. Det var 17 gutter og 2 jenter, dvs færre enn hi’s bursdag. Forrige bursdag, da gutten min ble seks år, hadde vi en flaske brus, og den ble revet vekk. Likevel valgte vi å ikke ha brus i år, og gurimalla for et mas. «Alle» ville ha. Samme med geleen, alle ville ha. Sikkert fordi det var et tog, og geletog er kult uansett. 😊 Anonymkode: 9570c...8c6
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #7 Skrevet 8. mars 2018 Beregn to pølser til hver, legg til 5 ekstra. Noen vil ha en, noen tre. Når det er tomt, er det tomt. Lag en kopp gelé til hver og en langpanne med kake. De har ikke tid til å sitte og spise så mye 😉 Anonymkode: 31a56...0df
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #8 Skrevet 8. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei, fikk nesten ingen rester. Det var 17 gutter og 2 jenter, dvs færre enn hi’s bursdag. Forrige bursdag, da gutten min ble seks år, hadde vi en flaske brus, og den ble revet vekk. Likevel valgte vi å ikke ha brus i år, og gurimalla for et mas. «Alle» ville ha. Samme med geleen, alle ville ha. Sikkert fordi det var et tog, og geletog er kult uansett. 😊 Anonymkode: 9570c...8c6 Gele pleier å være veldig populært her også, men brus er det under halvparten som drikker. Alle vil ha kake, men de har ikke tid til spise så mye av den når de er 7. Tenåringene derimot. De spiser mye! Anonymkode: cb424...073
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #9 Skrevet 8. mars 2018 Har også inntrykk av at de ikke spise mye kake i den alderen, og mye blir igjen på fatet. Har pleid å skjære mindre stykker, så kan de heller forskyne seg flere ganger. Anonymkode: c24af...48c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå