Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #1 Skrevet 7. mars 2018 Tenker dere på kosthold? Jeg var akkurat og googlet kosthold i syklusen, og hva man bør spise og når i syklusen. Selv spiser jeg/vi generelt lite grønnsaker, og aldri belgfrukter. Tenker mer på det nå når jeg har lest meg opp på det, og tenker at jeg må gjøre noe med det. Anonymkode: 7d049...420
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #2 Skrevet 7. mars 2018 Nei. Prøver å holde meg unna kaffe, drikker ikke mye i utg.punktet, men takker nei hvis jeg kan og roer ned med salami mellom el og ikm. Ellers vanig og sunt, og noe snop Anonymkode: 95031...db1
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #4 Skrevet 8. mars 2018 Jeg spiste det jeg ville egentlig. Jeg prøvde og spise grønnsaker til middager og ellers spiste jeg frukt når jeg fikk lyst på. Men jeg holdt meg unna alkohol fordi jeg leste at det kan påvirke prøvingen.. men jeg drikker sjeldent, så det var ikke noe problem. Jeg tok også folsyre fra vi startet å prøve. Jeg er nå gravid 5+5. Graviditetsuke 6. Krysser fingrene for at alt går fint for seg ❤️🤞🏻 Masse lykke til til deg! 🤗❤️ Anonymkode: 3acab...83f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå