Gå til innhold

Gruer eller gleder du deg til å føde?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva er dine tanker om å føde? Selv er jeg litt midt imellom, gleder meg mye men gruer meg litt til smertene også.

Anonymkode: fd94f...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gledet meg til fødselen begge gangene, jeg er heller ikke skremt, og gleder meg til jeg evt blir gravid igjen og jeg skal føde.

Fikk spørsmål 3 min etter at eldste var født om jeg skulle ha flere barn/gjøre dette igjen. Ja, svarte jeg, men ikke akkurat nå.

Hadde bestemt meg begge gangene om at det ikke kom til å gjøre vondt. Det er også den opplevelsen jeg sitter igjen med i etterkant, selv om det selvfølgelig gjorde vondt når det stod på som verst.

Anonymkode: 46cea...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter barn nr to om en liten måned. Har gått fra spent, forventningsfull, redd og til å nå glede meg! Gleder meg til å møte bebisen som har bodd i magen min i snart 9 mnd :strix:

Veldig spent på hvordan denne fødselen blir! Forrige lå i sete og endte til slutt i keisersnitt. Fikk være med til full åpning, men kidden ville ikke langt nok ned i bekkenet til at jeg kunne presse og riene avtok. Håper på å kunne gjennomføre vaginal fødsel denne gangen og er litt ekstra spent. Men syns ikke riene var avskrekkende. Spent på selve pressefasen🙈😍

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig! Barn nr 2, har ikke glemt første fødsel da den varte i 15 timer med myyyye rier..men alikevel så gleder jeg meg enormt til å bli kvitt magen og alt det innebærer..kunne ligge på magen,ikke tisse 5-8 gang om natten..ikke vakle som en flodhest med vonde ribben,rygg,halsbrann,hovenhet osv..få igjenn glidelåsen på jakka 😂 å så klart sist men ikke minst til å møte babyen 😍

Anonymkode: 3ff30...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Atemor skrev:

Venter barn nr to om en liten måned. Har gått fra spent, forventningsfull, redd og til å nå glede meg! Gleder meg til å møte bebisen som har bodd i magen min i snart 9 mnd :strix:

Veldig spent på hvordan denne fødselen blir! Forrige lå i sete og endte til slutt i keisersnitt. Fikk være med til full åpning, men kidden ville ikke langt nok ned i bekkenet til at jeg kunne presse og riene avtok. Håper på å kunne gjennomføre vaginal fødsel denne gangen og er litt ekstra spent. Men syns ikke riene var avskrekkende. Spent på selve pressefasen🙈😍

 

Press fasen var faktisk det enkleste ved fødselen min 😅 hadde rier så lenge og så mye..var en lettelse å få lov til å presse, også varte det jo bare 1 min, kjentr defintitivt ikke noe mere smerter av å presse..var bare så sliten

Anonymkode: 3ff30...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...