missF Skrevet 7. mars 2018 #1 Skrevet 7. mars 2018 har ikke hatt mensen siden 10 november , alle tester jeg tar har blitt negative. fikk en sønn for 17 mnd siden å hr hatt sånn noenlunde regelmessige mens. men nå hr det stoppet opp sant skal sies har de siste dagene vært litt rare å har hatt hodepine noen sure oppstøt men kan jo bare være innbilninger. men hvorfor er mensen min VEKK ?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #2 Skrevet 7. mars 2018 Dra til fastlegen. Anonymkode: bca68...913
missF Skrevet 7. mars 2018 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2018 var hos fastlege vel å merke for ca 1,5 mnd siden hun mente bare det va stresset men regnte med mensen ville komme ... men ikke noen antydning til den ennå
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #4 Skrevet 7. mars 2018 En vanlig graviditet slår ut på tester. Men greit å undersøke hvorfor du ikke har mensen. Dra til lege igjen Anonymkode: 2c05d...866
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå