Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke hatt mensen siden 10 november :sjokkert:, alle tester jeg tar har blitt negative.:sur: fikk en sønn for 17 mnd:strix: siden å hr hatt sånn noenlunde regelmessige mens. men nå hr det stoppet opp :nei: sant skal sies har de siste dagene vært litt rare å har hatt hodepine noen sure oppstøt men kan jo bare være innbilninger.:ph34r: men hvorfor er mensen min VEKK ?:rasende:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til fastlegen.

Anonymkode: bca68...913

Skrevet

var hos fastlege vel å merke for ca 1,5 mnd siden hun mente bare det va stresset men regnte med mensen ville komme ... men ikke noen antydning til den ennå:ph34r:

Skrevet

En vanlig graviditet slår ut på tester.

Men greit å undersøke hvorfor du ikke har mensen.  Dra til lege igjen 

Anonymkode: 2c05d...866

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...