Gå til innhold

Fillers hjemmebehandling. Funker det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kikket jeg og på her om dagen mens jeg ventet i kø, lurte på om de virker. Jeg er alltid skeptisk, men de skader i hvertfall ikke å prøve. Jeg husker jeg prøvde noe for poser under øynene på kjøpesenteret engang, og det virket helt utrolig bra. Så virkning med en gang. Så det kan jo være dette og virker.

Anonymkode: 2b7a1...34f

Skrevet

Alt dere lar dere lure av. 1000 kr på noe sånt?! Ingen legger merke til det en gang. At dere gidder.

Anonymkode: 438ec...d10

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Alt dere lar dere lure av. 1000 kr på noe sånt?! Ingen legger merke til det en gang. At dere gidder.

Hvem snakker du til da? Man har ikke latt seg lure selv om man stiller spørsmål om det kanskje kan virke.

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem snakker du til da? Man har ikke latt seg lure selv om man stiller spørsmål om det kanskje kan virke.

Du hadde vel ikke stilt spørsmålet hvis du IKKE lurte på å prøve det? Samme for meg, jeg bare skjønner ikke at du i det hele tatt vurderer det. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du hadde vel ikke stilt spørsmålet hvis du IKKE lurte på å prøve det? Samme for meg, jeg bare skjønner ikke at du i det hele tatt vurderer det. 

Jeg er ikke hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...