Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #1 Skrevet 7. mars 2018 Han har deltatt i, og godkjent en dokumentar om seg selv. Nå angrer han og kjæresten skriver leserinnlegg om hvor slemme TV3 er som sender programmet som planlagt. Mener de at han er syk? At han må skjemes mot seg selv? Er påfuglen egentlig bare en liten spurv? Anonymkode: c9f89...28f
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #2 Skrevet 7. mars 2018 Jeg mener å ha lest en gang at han har noen psykiske diagnoser, var det bipolar tro? Ihvertfall sliter han med depressive perioder. Høres rart ut at han må beskyttes mot seg selv da, og når en TV-kanal har brukt uhyggelig mye penger på å produsere et program han du selvfølgelig ikke bare angre deg. Anonymkode: 0d620...ec2
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #3 Skrevet 7. mars 2018 Han snakket om det på Skavlan, de klippene ligger vel på youtube, også ligger det litt her https://www.seher.no/kongelig/jeg-er-kronisk-deprimert/64736716 Anonymkode: 0d620...ec2
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #4 Skrevet 7. mars 2018 Jeg synes kanskje hun er en smule PR-kåt. I følge artikkelen ønsket hun jo å være med i en episode og, Hvor lenge hadde de vært sammen da tro? Anonymkode: c1c50...a9d
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #5 Skrevet 7. mars 2018 Jeg føler at han prøver så veldig på å være plaget kunstner. Mange av de store slet jo div problemer, alt fra alkoholmisme til psykiske sykdommer. Alt han gjør er liksom så kalkulert og forventet. Anonymkode: c9f89...28f
Anarkali Skrevet 7. mars 2018 #6 Skrevet 7. mars 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes kanskje hun er en smule PR-kåt. I følge artikkelen ønsket hun jo å være med i en episode og, Hvor lenge hadde de vært sammen da tro? Anonymkode: c1c50...a9d 1 år tror jeg. Hun virker vel intens. Så syntes jeg det var spesielt å underskrive leserinnlegget med «kjæresten og nærmeste pårørende til Ari Behn». Bare meg som reagerte på det?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #7 Skrevet 7. mars 2018 25 minutter siden, Anarkali skrev: 1 år tror jeg. Hun virker vel intens. Så syntes jeg det var spesielt å underskrive leserinnlegget med «kjæresten og nærmeste pårørende til Ari Behn». Bare meg som reagerte på det? Nei, det var veldig merkelig. Han har barn, foreldre og en ekskone som er mor til barna hans. Etter min mening kommer hun ganske godt ned på den lista. Rar dame. Anonymkode: c9f89...28f
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #8 Skrevet 7. mars 2018 Nå er stridens kjerne at Ari Behn er av den oppfattning av at avtalen var at han skulle sitte med den endelige godkjennelsen til slutt om programmet skulle sendes eller ikke, mens da produksjonsselskapet ikke er enig i det. Ari Behn har engasjert advokat og da vil saken sannsynlig bli avgjort i retten. Det som imidlertid er litt spesielt synes jeg er at TV3 velger å se bort ifra denne striden, og forholder seg kun til produksjonsselskapet. Jeg vet ikke jussen i dette, men jeg synes det er merkelig hvis det ikke kan bli en sak i etterkant mot TV3 også hvis de sender et program de visste det var strid rundt om er tillatt å vises eller ikke. Anonymkode: ae4a9...9f5
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #9 Skrevet 7. mars 2018 Han har verdens største ego. Anonymkode: bc6e6...104
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #10 Skrevet 7. mars 2018 De gjorde disse opptakene i en periode hvor han slet med panikkangst og også ble operert i hodet. De mener nå at han aldri burde vært filmet og forfulgt så tett av produksjonsselskapet som det ble gjort, når han var i en så sårbar periode. Det kjenner jeg at jeg er enig i, uavhengig av hva jeg måtte mene om mannen ellers. Føler dette er på kanten ift pressens vær varsom-plakat. Anonymkode: 024ce...b5b
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #11 Skrevet 7. mars 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: De gjorde disse opptakene i en periode hvor han slet med panikkangst og også ble operert i hodet. De mener nå at han aldri burde vært filmet og forfulgt så tett av produksjonsselskapet som det ble gjort, når han var i en så sårbar periode. Det kjenner jeg at jeg er enig i, uavhengig av hva jeg måtte mene om mannen ellers. Føler dette er på kanten ift pressens vær varsom-plakat. Anonymkode: 024ce...b5b Jeg har ikke hørt årsaken som du oppgir, men hvis det stemmer så er jeg veldig enig i at det da sikkert bør stoppes om han ikke ønsker det sendt. Det er problemet med muntlige avtaler, de er vanskelige å bevise. Jeg vil tro produksjonsselskapet og Tv3 er glad for denne konflikten, mye oppmerksomhet fører gjerne til sterkt økte seertall... da er det kun pengene som betyr noe. Anonymkode: 56729...440
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #12 Skrevet 7. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke hørt årsaken som du oppgir, men hvis det stemmer så er jeg veldig enig i at det da sikkert bør stoppes om han ikke ønsker det sendt. Det er problemet med muntlige avtaler, de er vanskelige å bevise. Jeg vil tro produksjonsselskapet og Tv3 er glad for denne konflikten, mye oppmerksomhet fører gjerne til sterkt økte seertall... da er det kun pengene som betyr noe. Anonymkode: 56729...440 Stod i en eller annen nettavis, typ VG eller Dagbladet. Anonymkode: 024ce...b5b
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #13 Skrevet 7. mars 2018 Jeg tenker heller; hva er det med nye dama til Ari Behn? Og hvem er hun egentlig? Hun virker snodig, mildt sagt. Jeg tipper at hun har veldig mye å gjøre med kritikken av serien som skal sendes. Slik som jeg ser for meg Ari Behn, så er vel dette noe han ville stått for? Masse følelser og klisjeer og ikke minst en egen serie.. Jeg har ikke noe i mot ham jeg altså, synes han er litt kul faktisk, men han er glad i å vise seg frem, så jeg tror heller at han er påvirket av nydama som ikke vil at kjærestens brudd med prinsessen av Norge skal vises på tv. Anonymkode: 5536f...60c
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #14 Skrevet 7. mars 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker heller; hva er det med nye dama til Ari Behn? Og hvem er hun egentlig? Hun virker snodig, mildt sagt. Jeg tipper at hun har veldig mye å gjøre med kritikken av serien som skal sendes. Slik som jeg ser for meg Ari Behn, så er vel dette noe han ville stått for? Masse følelser og klisjeer og ikke minst en egen serie.. Jeg har ikke noe i mot ham jeg altså, synes han er litt kul faktisk, men han er glad i å vise seg frem, så jeg tror heller at han er påvirket av nydama som ikke vil at kjærestens brudd med prinsessen av Norge skal vises på tv. Anonymkode: 5536f...60c Det tror jeg og. Tror hun benytter seg godt av de 5 min i rampelyset Anonymkode: c1c50...a9d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #15 Skrevet 9. mars 2018 Noen som så programmet i går da? Anonymkode: c1c50...a9d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #16 Skrevet 9. mars 2018 Jeg likte programmet veldig godt jeg😊Liker Ari bare mer og mer. Gikk på skole med Ebba. Grei jente det 😊 Anonymkode: 178a9...ea2
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #17 Skrevet 9. mars 2018 For meg har Ari alltid vært så høy på seg selv og full av ord jeg ikke helt har forstått betydningen av. Det blir liksom for mye. Men, stikk i strid med min manns ønske som er å respektere Aris ønske om ikke å se på serien, så jeg den første episoden i sta. Jeg har egentlig sans for min manne standpunkt, selv om vi ikke kjenner mannen, men -beklager- jeg ble for nysgjerrig 🙈 Uansett..., jeg synes han kom godt ut av gårsdagens episode! Herregud, han er et menneske! En mann med usikkerhet, selvsikkerhet, undring, sorg, fasade.... Fantastisk 👏 Endelig forsto jeg hva han snakket om 😂 I og med familie var mye med i denne episoden antar jeg det forandrer seg underveis, ellers burde de avbrutt filmingen for lenge siden?! Hva den nye kjæresten angår. Stygt å si det, men jeg ser for meg henne som tidsforsrivet, sørgekluten... Jeg tror vi får se Ari elske Martha dypt og inderlig i serien. Jeg tror det vil ta tid og mange damer før man kan elske igjen som det, om man noen gang blir i stand til det igjen. For den nye kjæresten er det nok vondt å få realiteten klint utover norsk offentlighet. Stakkars dame! Jeg hadde rømt Anonymkode: 7e935...9f8
KellyTaylor Skrevet 9. mars 2018 #18 Skrevet 9. mars 2018 Hang endel sammen med han i ungdommen og hva skal man si? Type er han, virkelig!
Admin Skrevet 9. mars 2018 #19 Skrevet 9. mars 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Ann Christin, admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå