Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #1 Skrevet 7. mars 2018 Hei, jeg er en ung gutt på 19 år. Jeg har masse problemer med faren min, og jeg ønsker ikke å være sammen med han lenger i samme hus. Er det mulig at jeg kan ha en hemmelig adresse hvor ingen kan befinne meg eller veit hvor jeg er eller hvor jeg bor? Anonymkode: 8d4e0...c70
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #2 Skrevet 7. mars 2018 Om du er 19 år så er det vel slik at du skal kunne klare deg selv. Få deg en jobb eller begynn å studer så får du lån og kan få studentbolig. Lykke til! Anonymkode: 31568...a70
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #3 Skrevet 7. mars 2018 Du kan velge å ikke stå oppført i Tlf katalogen, og ikke gi adressen din til noen som kan gi det til din far. Anonymkode: 4558c...d18
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #4 Skrevet 7. mars 2018 Men finnes det ikke noe å måtte å ha en hemmelig adresse liksom Anonymkode: 8d4e0...c70
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #5 Skrevet 7. mars 2018 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om du er 19 år så er det vel slik at du skal kunne klare deg selv. Få deg en jobb eller begynn å studer så får du lån og kan få studentbolig. Lykke til! Anonymkode: 31568...a70 Mente ikke sånn, jeg ville ha hjelp for å ha hemmelig adresse. Anonymkode: 8d4e0...c70
Superdolly Skrevet 7. mars 2018 #6 Skrevet 7. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Mente ikke sånn, jeg ville ha hjelp for å ha hemmelig adresse. Anonymkode: 8d4e0...c70 Da må du ta kontakt med politiet.
HvittHus Skrevet 7. mars 2018 #7 Skrevet 7. mars 2018 Det skal mye til for å få kode 7. Har du noen gang anmeldt din far? For du må ha en viss dokumentasjon for å få innvilget kode 7.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #8 Skrevet 7. mars 2018 De som får hemmelig adresse i Norge er de som er truet på livet, er du det? Da er det gjerne snakk om kvinner med voldelige eksmenn o.l. Anonymkode: 286c2...926
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #9 Skrevet 7. mars 2018 Du sier du ikke vil ha han i samme hus, vil det si at du bor hjemme hos han? Kan du ikke prøve å flytte hjemmefra først og se hvordan det går, selv om du er redd han vil komme og plage deg er det ikke sikkert det blir så galt. Jeg har en veldig spesiell far selv, han er psykisk syk, og han plagde meg veldig første året etter jeg flyttet hjemmefra. Han tok det som et svik tror jeg og kom stadig og sto parkert et stykke borte fra huset mitt og holdt øye med meg, han ringte også ofte og sa "hadet for godt" og la på som en trussel om å ta livet av seg. Jeg flyttet 4 timers kjøring unna og har knapt sett min far siden. Vi har ingen kontakt i dag. Han vet hvor jeg bor og har telefonnummeret mitt, men han tar ikke kontakt lenger. Det jeg vil frem til er at det er ikke sikkert du trenger hemmelig adresse, det kan hende det holder å bare flytte fra han og starte ditt eget liv. Anonymkode: 286c2...926
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå