Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #1 Skrevet 7. mars 2018 Har i en mnd tid hatt smerter helt øverst i magen og under ribbeina på Høyre side. Kjennes ut som en fysisk klump i magen som blir litt bedre mens jeg spiser og verre etterpå. Har ligget siden i natt med voldsomme kvalmebølger, men får ikke til å kaste opp. Kvalmen blir bedre når jeg ligger helt i ro på siden. Prøvde å drikke vann, men det føltes som å drikke ild. Veldig lenge siden jeg har hatt omgangssyke, men når jeg har det klarer jeg jo ikke la være å spy. Baah, lenge siden jeg har følt meg så dårlig! Unner ingen dette 😣 Anonymkode: 0cbbc...edf
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #3 Skrevet 7. mars 2018 Jeg synes egentlig ikke det høres ut som omgangssyke. Kan det være blindtarmen? Anonymkode: 1b161...671
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #4 Skrevet 7. mars 2018 Høres ikke ut som omgangssyke, så jeg ville gått til legen. Kan være alt fra reflux til magesår, så lege er neste stopp Anonymkode: f0ffb...ceb
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #5 Skrevet 7. mars 2018 Høres ut som spiserørsbrokk Anonymkode: d3ce7...920
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #6 Skrevet 7. mars 2018 Ring legen nå og få en time Anonymkode: 1b161...671
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #7 Skrevet 7. mars 2018 Stabilt sideleie fungerer best, da føler jeg at jeg har kontroll. Prøvde å gå litt i sta og da ble jeg så voldsomt kvalm. Kjennes ut som magen er kjempefull, men det er lenge siden jeg har spist. Føles helt merkelig. Burde sikkert dratt til legen, men må se om jeg blir litt bedre. Vet ikke om jeg orker bilturen med denne formen. HI 😷 Anonymkode: 0cbbc...edf
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #8 Skrevet 7. mars 2018 Ring uansett og snakk med dem. Galleproblemer? Kan tom være hjertet. Så ring. Anonymkode: 56115...11d
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #9 Skrevet 7. mars 2018 Prøv å ta litt syrenøytraliserende å se om det hjelper kanskje? Men vanligvis hjelper det å sitte oppreist om det er det som er problemet, når man legger seg ned da kommer magesyren opp i halsen og gjør det verre Anonymkode: f0ffb...ceb
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2018 #10 Skrevet 7. mars 2018 Gallestein. Lege nå. Anonymkode: 3f65c...6ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå