Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #1 Skrevet 6. mars 2018 Hei, jeg vil diskutere en fæl og ekkel sak med dere andre foreldre. Men dessverre mener jeg at det er for viktig for å ties ihjel. Dere har sikkert fått med dere hvordan nett-pedofilien har hatt en ekstrem utvikling. NRK har jo gjort flere saker om dette blant annet. Jeg fortsatte å lese og det viser seg flere pedofile er ordentlig organiserte med egne organisasjoner og symboler. En av disse symbolene er ett som kan finnes på ett stort godteri/iskrem-merke. Det er allment kjent i disse miljøene, og det er omtalt på internasjonale politisider. Det har seg slik at jeg er singel og søker etter en elsker på nett. Jeg fikk kontakt med en, vi skrev først på mail og han fortalte blant annet att han var trener/leder for en aktivitet for barn og unge. Jeg har hans fulle navn, han fikk ikke mitt etternavn. Da vi skulle ta chatten videre til en app viste det seg at han har dette iskrem-merket som profilbilde. Jeg konfronterte han og spurte om han visste det, han sa nei og endret bildet. Jeg fikk en ekkel følelse bare med tanken og opphørte all kontakt. Han fortsatte å skrive til meg som om ingenting hadde skjedd, men tonen var litt "nervøs" syntes jeg.. Nå er jo spørsmålet, synes dere det er på sin plass med å melde en bekymring til klubben han er barneleder i? Eller ville dere tatt hans ord, at det er vanlig for en voksen mann å ha et utenlandsk iskrem-logo som profilbilde?? Jeg ønsker også en generell debatt om pedofilien i samfunnet med andre foreldre, før jeg tror ikke problemet kan ties i hjel. Anonymkode: d9988...ad9
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #2 Skrevet 6. mars 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hei, jeg vil diskutere en fæl og ekkel sak med dere andre foreldre. Men dessverre mener jeg at det er for viktig for å ties ihjel. Dere har sikkert fått med dere hvordan nett-pedofilien har hatt en ekstrem utvikling. NRK har jo gjort flere saker om dette blant annet. Jeg fortsatte å lese og det viser seg flere pedofile er ordentlig organiserte med egne organisasjoner og symboler. En av disse symbolene er ett som kan finnes på ett stort godteri/iskrem-merke. Det er allment kjent i disse miljøene, og det er omtalt på internasjonale politisider. Det har seg slik at jeg er singel og søker etter en elsker på nett. Jeg fikk kontakt med en, vi skrev først på mail og han fortalte blant annet att han var trener/leder for en aktivitet for barn og unge. Jeg har hans fulle navn, han fikk ikke mitt etternavn. Da vi skulle ta chatten videre til en app viste det seg at han har dette iskrem-merket som profilbilde. Jeg konfronterte han og spurte om han visste det, han sa nei og endret bildet. Jeg fikk en ekkel følelse bare med tanken og opphørte all kontakt. Han fortsatte å skrive til meg som om ingenting hadde skjedd, men tonen var litt "nervøs" syntes jeg.. Nå er jo spørsmålet, synes dere det er på sin plass med å melde en bekymring til klubben han er barneleder i? Eller ville dere tatt hans ord, at det er vanlig for en voksen mann å ha et utenlandsk iskrem-logo som profilbilde?? Jeg ønsker også en generell debatt om pedofilien i samfunnet med andre foreldre, før jeg tror ikke problemet kan ties i hjel. Anonymkode: d9988...ad9 Jeg personlig tenker nok at jeg ikke hadde gjort noe med det. Mistanken din er innmari tynn altså. Å bli outa som pedofil og overgriper når ikke du er det er ekstremt belastende. Tror du han er så dum at han fronter denne siden av seg selv så åpenlyst at han har "batche" deres som profilbilde? Jeg har forøvrig aldri hørt om sånn iskremmerke sak. Anonymkode: 809f3...d4f
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #3 Skrevet 6. mars 2018 Nei du bør ikke det, det kan være utrolig uskyldig Anonymkode: d1847...e29
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #4 Skrevet 6. mars 2018 Jeg ville ha drøftet det med noen jeg kjenner i politiet. Ikke sagt noe til klubben, for som det blir påpekt så er det en stygg anklage på tynt grunnlag. Men hadde ikke klart å ikke si noe til noen... Så hadde snakket med noen i politiet, så fikk det være opp til de å ta det videre. Hvem vet, kanskje navnet hans ikke er ukjent for de allerede? Anonymkode: 49de4...143
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #5 Skrevet 6. mars 2018 Altså, jeg synes det var veldig spesielt å ha et iskrem-merke som profilbilde da. Det henger jo ikke helt på greip av en voksen mann. Ville også tatt kontakt med politiet og forhørt meg litt tror jeg. Ikke sagt noe til klubben hans. Anonymkode: ba5eb...926
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #6 Skrevet 6. mars 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det henger jo ikke helt på greip av en voksen mann Hvorfor henger ikke det på greip? Anonymkode: a71d8...42c
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #7 Skrevet 6. mars 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor henger ikke det på greip? Anonymkode: a71d8...42c At en voksen mann har et maken iskrem-bilde som en organisert pedofilring vel. Anonymkode: ba5eb...926
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #8 Skrevet 6. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: At en voksen mann har et maken iskrem-bilde som en organisert pedofilring vel. Anonymkode: ba5eb...926 som profilbilde på facebook. Anonymkode: ba5eb...926
Himmel og hav Skrevet 6. mars 2018 #9 Skrevet 6. mars 2018 Veldig tynt grunnlag. Folk har jo allverdens rart som profilbilde. Jeg vet om folk som har sukkerpakke, sko, blomster, bærepose, tegneseriefigurer, tærne sine osv. Ville du umiddelbart tro at en som hadde en ølboks eller en drink på profilbildet var en alkoholiker i det skjulte, eller at en med gummistøvler hadde en fetisj? Fint at du leser deg opp på et tema, men ikke begynn å se pedofile over alt.Kanskje han bare liker is.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #10 Skrevet 6. mars 2018 Du er ikke en aldri så liten smule konspirasjonsparanoid? Anonymkode: df0bf...2d8
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #11 Skrevet 6. mars 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: At en voksen mann har et maken iskrem-bilde som en organisert pedofilring vel. Anonymkode: ba5eb...926 Var jo ikke sikkert at han visste det da. Jeg har aldri hørt om det, og aner ikke hvilket bilde det er snakk om. Vil tro at jeg er langt i fra den eneste. Vet du hvilket bilde det er snakk om? Anonymkode: a71d8...42c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå