Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #1 Skrevet 6. mars 2018 https://www.minmote.no/#!/artikkel/24277594/oscar-nachspiel-se-de-ville-kjolene Hadde kysset kommet fra en mann og ikke en ung vakker dame så hadde det vel blitt kalt trakassering eller? Det har vel mye med hvem man ønsker oppmerksomhet fra også? Greit fra sexy folk men ikke de "andre"? Anonymkode: 1e3d3...656
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #2 Skrevet 6. mars 2018 Skillet går når kysset er frivillig, ikke om det er en mann eller dame. Vi har alle egne preferenser på hva som er sexy eller ei! Anonymkode: 737dc...3d8
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #3 Skrevet 6. mars 2018 Kommer helt an på relasjonen mellom disse to - og den regner jeg med du vet like lite om som meg, HI? Når disse kjendisene er på den festen er de på jobb, og mye av det som gjøres der er avtalt på forhånd for å få mer oppmerksomhet. Men relasjonen mellom disse to og hvordan kysset ble mottatt vet vi vel ingenting om. Annet enn at det sies at de to snakket begeistret med hverandre etterpå - noe som kan tyde på at det ikke har noe med metoo å gjøre. Du spør "det har vel mye med hvem man ønsker oppmerksomhet fra også?". Hvis man ønsker en slik oppmerksomhet så har det selvfølgelig ingenting med metoo å gjøre. Metoo har med uønsket trakassering å gjøre. Anonymkode: 17b1e...6c9
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #4 Skrevet 6. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kommer helt an på relasjonen mellom disse to - og den regner jeg med du vet like lite om som meg, HI? Når disse kjendisene er på den festen er de på jobb, og mye av det som gjøres der er avtalt på forhånd for å få mer oppmerksomhet. Men relasjonen mellom disse to og hvordan kysset ble mottatt vet vi vel ingenting om. Annet enn at det sies at de to snakket begeistret med hverandre etterpå - noe som kan tyde på at det ikke har noe med metoo å gjøre. Du spør "det har vel mye med hvem man ønsker oppmerksomhet fra også?". Hvis man ønsker en slik oppmerksomhet så har det selvfølgelig ingenting med metoo å gjøre. Metoo har med uønsket trakassering å gjøre. Anonymkode: 17b1e...6c9 Ja, men hvordan skal man på forhånd vite om det er uønsket eller ikke? Hvis man overumples av en ukjent som kysser en, så er det ok om man finner vedkommende attraktiv, selv om man ble overasket over kysset, men ikke ok om man finner vedkommende uattraktiv? Anonymkode: 1e3d3...656
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå