Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #1 Skrevet 6. mars 2018 Leter og leter på nett, men finner søren meg ikke ut om kofta skal dampes i våt tilstand, eller om jeg kan legge våt kjøkkenhåndduk på tørr kofte?? Håper noen kan hjelpe 😊 Anonymkode: f4e8e...246
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #2 Skrevet 6. mars 2018 Våt kjøkkenhåndduk på tørr kofte Anonymkode: 72575...d16
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #3 Skrevet 6. mars 2018 Legg vått kjøkkenhåndkle på tørr kofte ja. Ellers så kan du fukte et stort håndkle og rulle kofta inn i det også legge det på badegulvet. Anonymkode: 32ab4...ba3
Gjest Skrekkøgla Skrevet 6. mars 2018 #4 Skrevet 6. mars 2018 Jeg damper aldri ull, den blir flat og spenstløs. Skyll opp i lunket vann og rull i et håndkle. Tråkk på rullen for å få ut mest mulig vann. Tørk kofta på et tørt håndkle men du glatter den med hendene.
Himmel og hav Skrevet 6. mars 2018 #5 Skrevet 6. mars 2018 Jeg holder dampstrykejernet 7-10 cm over kofta og damper den med dampen fra strykejernet og glatter den over med hendene.
Superdolly Skrevet 6. mars 2018 #6 Skrevet 6. mars 2018 Jeg gjør som Skrekkøgla: Håndvasker forsiktig og tørker flatt på et håndkle. Klapper litt på den og jevner den ut når jeg legger den til tørk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå