Gå til innhold

Progesteronnivå etter el

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd en god stund på nr 3, er 37 år. Har hele tiden trodd jeg har hatt el, da jeg har hatt positive el tester, slim og smerter. Men gyn sa det er ikke sikkert man har el, selvom man får positiv el test. Tok en blodprøve en ukes tid etter antatt el nå, og den var på 8. Dvs at jeg ikke har hatt el da? Skal starte med pergo idag og håper det vil hjelpe. 

Anonymkode: 5854d...fed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt under 25 indikerer at du ikke har hatt EL ja. 

Har selv gått på ganske mange pergokurer, ble gravid på 2 av dem men mistet begge i MA (missed abortion)

etter 3 år lyktes vi på egenhånd og fikk vår etterlengtede skatt. Ikke gi opp og masse lykke til :-) 

Anonymkode: a3bf6...b65

Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alt under 25 indikerer at du ikke har hatt EL ja. 

Har selv gått på ganske mange pergokurer, ble gravid på 2 av dem men mistet begge i MA (missed abortion)

etter 3 år lyktes vi på egenhånd og fikk vår etterlengtede skatt. Ikke gi opp og masse lykke til :-) 

Så godt å høre 💗 er det vanligere å miste når man går på pergo? Kan man ha el en syklus, men ikke en annen?

Hi

Skrevet

Det er litt forhøyet risiko for spontanabort og missed abortion ved bruk av eggløsningsfremmende medikamenter ja dessverre 😳 det var helt forferdelig mens det stod på.

vi skulle inn til prøverør når jeg ble gravid på egenhånd uten medisiner, så man kan få spontane eggløsninger helt plutselig i pausemåned etter pergokurer også. Jeg hadde aldri eggløsning naturlig, så var helt avhengig av medikamenter. Men når vi ga opp så satt den... altså ga opp å prøve på egenhånd før vi skulle inn til første forsøk 😊

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er litt forhøyet risiko for spontanabort og missed abortion ved bruk av eggløsningsfremmende medikamenter ja dessverre 😳 det var helt forferdelig mens det stod på.

vi skulle inn til prøverør når jeg ble gravid på egenhånd uten medisiner, så man kan få spontane eggløsninger helt plutselig i pausemåned etter pergokurer også. Jeg hadde aldri eggløsning naturlig, så var helt avhengig av medikamenter. Men når vi ga opp så satt den... altså ga opp å prøve på egenhånd før vi skulle inn til første forsøk 😊

Jeg har jo hatt eggløsning tidligere og d gikk naturlig m de to andre barna. Men det kan sikkert endre seg også er jeg jo eldre..

så flott at d gikk så fint for deg til slutt 💗 man blir jo helt utslitt av det...

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så godt å høre 💗 er det vanligere å miste når man går på pergo? Kan man ha el en syklus, men ikke en annen?

Hi

Det er helt normalt å ha sykluser uten eggløsning innimellom. For eksempel kan du ha eggløsning annenhver syklus også, ene eggstokken klarer kanskje ikke å slippe egg. Ingen fasit desverre

Anonymkode: 603d2...83e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...