Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #1 Skrevet 6. mars 2018 mange ganger om dagen legger ut linker til resett, rights, document osv proppet full av meninger om islam og ap-folk. Han fisker etter likes og kommentarer, og det ender alltid opp med at alle muslimer, ap-folk, mdg-tilhengere og miljø-folk burde skytes/henges/kjeppjages osv. Jeg rapporterer og rapporterer, men de holder på. Kan jeg politianmelde han? Eller blir det å skyte spurv med kanoner? Anonymkode: 05f0b...e35
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #2 Skrevet 6. mars 2018 Siden du ikke kan skyte, henge eller kjeppjage ham, gjenstår bare politianmeldelse for hatefulle ytringer og deretter sletting av all kontakt. Anonymkode: e4b14...8a6
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #3 Skrevet 6. mars 2018 Er det ikke bare å fjerne han fra feeden din, slik at det ikke dukker opp det han driver med? Eventuelt slette fra vennelista. Tror ikke politiet hadde brydd seg om du anmeldte altså, de har nok ikke ressurser til sånt. Anonymkode: 89fc5...b73
Østerdølen Skrevet 6. mars 2018 #4 Skrevet 6. mars 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: mange ganger om dagen legger ut linker til resett, rights, document osv proppet full av meninger om islam og ap-folk. Han fisker etter likes og kommentarer, og det ender alltid opp med at alle muslimer, ap-folk, mdg-tilhengere og miljø-folk burde skytes/henges/kjeppjages osv. Jeg rapporterer og rapporterer, men de holder på. Kan jeg politianmelde han? Eller blir det å skyte spurv med kanoner? Anonymkode: 05f0b...e35 Kripos har egen side på Facebook med egen link for rapportering av slike hatefulle meldinger.Ta skjermbilde og send,det skader ikke. Det kan være ganske effektivt at politiet tar en telefon,der man må stå til rette for uttaleleser man har kommet med.Som oftest blir de ganske spake og tenker seg om to ganger til før de legger ut noe lignende.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #5 Skrevet 6. mars 2018 22 minutter siden, Østerdølen skrev: Kripos har egen side på Facebook med egen link for rapportering av slike hatefulle meldinger.Ta skjermbilde og send,det skader ikke. Det kan være ganske effektivt at politiet tar en telefon,der man må stå til rette for uttaleleser man har kommet med.Som oftest blir de ganske spake og tenker seg om to ganger til før de legger ut noe lignende. Å, har de? Det skal jammen sjekkes opp. Takk for tipset! HI Anonymkode: 05f0b...e35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå