Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #1 Skrevet 5. mars 2018 Noen andre her som har Fitbit å ønsker en å konkurrere mot? Eneste som hjelper på motivasjonen min Har til nå konkurrert med søsteren min men siden vi har ulike dagsmål så taper jeg til tross for at flere skritt enn henne. Så noen andre som har oppsatt 10.000 som dagsmål som ønsker å konkurre? Anonymkode: eee91...dcd
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #2 Skrevet 6. mars 2018 Jeg er med 😊 Hvordan Connecter vi? Kanskje vi kan lage ei gruppe her inne som konkurrerer. Eller på Facebook 😊 Anonymkode: bdc72...bb9
me_87 Skrevet 6. mars 2018 #3 Skrevet 6. mars 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er med 😊 Hvordan Connecter vi? Kanskje vi kan lage ei gruppe her inne som konkurrerer. Eller på Facebook 😊 Anonymkode: bdc72...bb9 Hvis du sender meg en privat melding på nicket mitt her så skal sende infomasjonen du trenger for å få meg opp som venn
me_87 Skrevet 6. mars 2018 #4 Skrevet 6. mars 2018 For å få hverandre som venn på fitbit så holder det å søke etter mailadressen til personen
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #5 Skrevet 6. mars 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er med 😊 Hvordan Connecter vi? Kanskje vi kan lage ei gruppe her inne som konkurrerer. Eller på Facebook 😊 Anonymkode: bdc72...bb9 Du må gjerne lage facebookgruppe så vi blir flere Anonymkode: eee91...dcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå