Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #1 Skrevet 5. mars 2018 Helt sykt, men hvordan i h...... skal jeg greie å fortelle kjæresten at jeg ikke vil mer....?? For 2-3 uker siden hadde vi en prat, der jeg fortalte at jeg er veldig i tvil om hva jeg vil, og at jeg ville ha en pause. Han har jo selvfølgelig sendt meg meldinger og fortalt at han savner meg, tenker på meg osv.... Men nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke vil mer. Men jeg er så redd for å si det!!! Redd for å såre han. Han sier han aldri har hatt det så bra før. (Første forholdet hans på maaaaange år også.....) Hjelp!!! Anonymkode: e240f...9d3
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #2 Skrevet 5. mars 2018 Bor dere sammen? Hvor lenge har dere vært kjærester? Anonymkode: 86313...a4d
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #3 Skrevet 5. mars 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bor dere sammen? Hvor lenge har dere vært kjærester? Anonymkode: 86313...a4d Nei, vi bor ikke sammen. Har vært kjærester i under 1 år... Anonymkode: e240f...9d3
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #4 Skrevet 5. mars 2018 Vel da bør det jo ikke være så vanskelig, ta deg en tlf til han og si at desverre så fungerer det ikke mellom dere! Værre om du hadde bodd sammen med mannen. Anonymkode: 86313...a4d
SolsidenOppNed Skrevet 5. mars 2018 #5 Skrevet 5. mars 2018 Si det til han ansikt til ansikt. Ikke ring! Si det som det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå