Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #1 Skrevet 5. mars 2018 Uten at det slår negativt tilbake på deg? Er sjefen villig til å høre på det øret? Eller venter sjefen at deres ord skal være uimotsagt lov? Anonymkode: 58fbf...21e
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #2 Skrevet 5. mars 2018 Selvsagt. Jeg kan også si ifra hvis jeg mener hun opptrer uheldig eller gjør noe feil. Vi har et godt forhold og begge vil den andres beste. Anonymkode: 82ea7...cbb
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #3 Skrevet 5. mars 2018 Klart jeg kan. Og vi er fortsatt gode kollegaer og venner😊 Anonymkode: b1b50...489
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #5 Skrevet 5. mars 2018 Ja, det kan jeg. Min sjef er veldig lyhør og åpen for innspill. Hvis ikke så hadde hun vært en ubrukelig sjef. Anonymkode: b20e5...8cb
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #6 Skrevet 5. mars 2018 Nja... Kan nok være uenig men da er jeg nok ikke en sjefen min vil like og favorisere. Har en sjef som liker smiger og at man kan jobbe masse overtid, aldri være syk eller hjemme med sykt barn. Det beste er å ikke ha barn i det hele tatt. Har du det så er det like greit at du slutter 😶 Anonymkode: c9270...4d4
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #7 Skrevet 5. mars 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nja... Kan nok være uenig men da er jeg nok ikke en sjefen min vil like og favorisere. Har en sjef som liker smiger og at man kan jobbe masse overtid, aldri være syk eller hjemme med sykt barn. Det beste er å ikke ha barn i det hele tatt. Har du det så er det like greit at du slutter 😶 Anonymkode: c9270...4d4 Samme her. Anonymkode: d5402...011
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #8 Skrevet 5. mars 2018 Min forrige sjef kunne jeg være uenig med og vi kunne diskutere med respekt begge veier. Sjefen jeg har nå later som hun ikke hører om man har en annen mening. Man kan forsøke å forklare hva man tenker om en ting men etterpå er det ignorert og i papirene står kun det sjefen hadde bestemt seg for på forhånd. Samtaler a la Sjef: Det var vel bra å ha et ekstra møte om prosjektet? (Et ekstra møte hun hadde satt opp uten selv å skulle være til stede og uten å spørre deltakerne om det trengtes). Meg: Det var egentlig ikke så nødvendig for vi møtes ofte uansett og prosjektet kjører etter planen. Sjefen: Ja men da var det jo veldig bra at dere hadde møte. Det er hverdagen på jobb. Ganske frustrerende å føle seg ignorert og overstyrt. De aller fleste har lang erfaring i yrket og er veldig kompetente mennesker. Men man føler seg ikke respektert når sjefen oppfører seg slik. Trist. Anonymkode: 6b871...208
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå