Annanym Skrevet 5. mars 2018 #1 Skrevet 5. mars 2018 Ungdommene i huset har meldt seg på UKM. Jeg har automatisk tenkt at det var en selvfølge at vi foreldre stilte opp, og så forestillingen. Mannen mener at dette ikke er nødvendig. I hans tid (=25 år siden) var det INGEN som hadde foreldrene i salen under UKM. Han mener at dette er forbeholdt ungdommene. Er det noen som sitter på "fasiten" her? Ungene våte skal stille med film og kunst, så skal ikke gjøre noe live.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #2 Skrevet 5. mars 2018 Vi var med hvert år. Men en mann som mener det er unødvendig å være med ungdommene sine er ikke mye til mann. Anonymkode: 4b35f...6aa
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #3 Skrevet 5. mars 2018 Min datter stilte med kunst. Å jeg troppa opp. Og glad er jeg for det, for hun kom videre. Ville ikke ha vært den opplevelsen foruten. Hun var så stolt når hun ble ropt opp på scenen. Å tenk å ikke ha noen i publikum å dele den gleden med. Anonymkode: c7913...b16
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #4 Skrevet 5. mars 2018 Vi var med, og alle andre foreldre som jeg vet om var med. Hos oss er det i alle fall mest vanlig at foreldre blir med Anonymkode: b880e...d12
Annanym Skrevet 5. mars 2018 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2018 Da drar vi, begge to😊! Mannen er litt sosialt avstumpet i visse settinger. Hans foreldre hadde aldri i livet stilt opp på noenting, så er kanskje det som henger igjen. Vi har stilt opp på alt av andre ting, i ulike arena. Var derfor jeg ble satt ut i forhold til UKM. Takk for svar, nå gleder jeg meg ordentlig😊👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå