Gå til innhold

Facebook - venn, ikke venn og venn igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bekjent fra skoledagene som jeg var venn med på Facebook lenge.

Så la jeg plutselig merke til at vi ikke var venner lenger. Hun pleide nemlig å dukke opp i feeden min, men det ble stille. Så la jeg merke til at felles venner kommenterte et innlegg fra henne, som kun dukker opp fordi deres kommentar dukker opp i min feed.

Regnet med at hun hadde sletter meg som venn. Helt greit, vi har ikke møttes siden skoledagene og kjenner ikke hverandre lenger.

Men i dag dukket hun opp i feeden min igjen og vi er plutselig satt opp som venner igjen. Jeg har ikke fått en ny forespørsel fra henne.  Hva har skjedd?

Anonymkode: 0a783...ca2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så la jeg plutselig merke til at vi ikke var venner lenger. Hun pleide nemlig å dukke opp i feeden min, men det ble stille. Så la jeg merke til at felles venner kommenterte et innlegg fra henne, som kun dukker opp fordi deres kommentar dukker opp i min feed.

Regnet med at hun hadde sletter meg som venn. Helt greit, vi har ikke møttes siden skoledagene og kjenner ikke hverandre lenger.

Men i dag dukket hun opp i feeden min igjen og vi er plutselig satt opp som venner igjen. Jeg har ikke fått en ny forespørsel fra henne.  Hva har skjedd?

Hun har vært venn hele tiden. Men noen algoritmer har holdt hennes innhold unna deg en tid. Dem du har mest interaksjon med, ser du også mest fra.

Anonymkode: 6c011...f4d

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun har vært venn hele tiden. Men noen algoritmer har holdt hennes innhold unna deg en tid. Dem du har mest interaksjon med, ser du også mest fra.

Anonymkode: 6c011...f4d

Det vet jeg. Men da jeg oppdaget at hun ikke var venn gikk jeg inn på profilen hennes og vi sto ikke oppført som venner.

Så det er ikke det at hun ikke dukker opp i feeden min som gjør at jeg mener hun ikke var venn, men fordi jeg så det selv

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det vet jeg. Men da jeg oppdaget at hun ikke var venn gikk jeg inn på profilen hennes og vi sto ikke oppført som venner.

Så det er ikke det at hun ikke dukker opp i feeden min som gjør at jeg mener hun ikke var venn, men fordi jeg så det selv

Det der mener jeg at jeg har opplevd óg. Og det var med en jeg var ganske sikker på at ville slette meg som venn. Men plutselig var vi venner igjen. Uten ny forespørsel.

Anonymkode: 257f0...435

Gjest Mari Y
Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sikker på at det ikke er virus e l? 

Skrevet
5 minutter siden, Mari Y skrev:

Sikker på at det ikke er virus e l? 

Ja, ingen tegn på virus...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...