Gå til innhold

Noen som har vært i mummiland med barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å ta fly og være på hotell. Men hvilket hotell? Hvor lenge å fly (1-2t?)? Hvordan kommer vi oss hit og dit, kan finner finlandsvensk? Eller må vi snakke engelsk? Mannen er delvis finsk, men vokst opp i Norge, så kan ikke finsk :P Men ungene er i en alder der de er veldig interesserte i Mummi så hadde vært gøy.. Men tips? Blir i så fall fly og hotell 

Anonymkode: 513c4...222

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var der selv når jeg var 10 :) kjempe fint :) de fleste snakker finsksvensk

Anonymkode: 2ce37...02d

Skrevet

Vi var der med eldstebarnet for mange år siden. Vi tok fly til Helsinki og videre til Åbo. Vi bodde på hotell i Åbo. Derfra gikk det egne busser til Mummidalen. Vi opplevde ikke så mange som snakket svensk, så hele oppholdet gikk på engelsk for vår del.

Vi syntes det var en veldig fin park. Selv om det var mye folk der, så virket det ikke overfylt og det var ikke fullt opp av glorete suvenirsjapper.

Skrevet

Vi tok båt fra Stockholm til Åbo. Bodde i Åbo. Gikk buss forbi hotellet og rett til mummidalen.

Vi snakket stort sett svorsk. De fleste forstod oss og vi forstod de. I parken hadde de show på engelsk, finsk og svensk. 

Vi var også på et ganske alright badeland i Åbo. Ene dagen var det skikkelig større, så da ble det redningen. 

Skrevet

Hvilken alder passer det for? Jeg har selv lyst å dra dit, men har kanskje litt for store barn, da yngste er 13.

Anonymkode: d2d69...c8f

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken alder passer det for? Jeg har selv lyst å dra dit, men har kanskje litt for store barn, da yngste er 13.

Anonymkode: d2d69...c8f

Min var 5 år da vi var der, og det var helt perfekt.

Skrevet

Jeg vil si det er best for barn som ennå ikke har startet på skolen. Til nød småskolen. 

Anonymkode: 8eb24...000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...