Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #1 Skrevet 5. mars 2018 Har og veldig stor mage. Er vel slapp og utrent. Noen tips? Anonymkode: bafb7...239
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #2 Skrevet 5. mars 2018 Kutt ned på ris,pasta, potet. spise rene produkter fisk,kjøtt kylling og masse grønnsaker. knekkebrød istede for brød, Egg, salat, cottage cheese, kesam Gå/jogge tur hver dag ;-) dette har hjulpet meg! Mangler fortsatt 5 kg.,;-) Anonymkode: 525c0...166
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #3 Skrevet 5. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kutt ned på ris,pasta, potet. spise rene produkter fisk,kjøtt kylling og masse grønnsaker. knekkebrød istede for brød, Egg, salat, cottage cheese, kesam Gå/jogge tur hver dag ;-) dette har hjulpet meg! Mangler fortsatt 5 kg.,;-) Anonymkode: 525c0...166 Tusen takk for tips. Skal prøve rådene dine. Anonymkode: bafb7...239
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #4 Skrevet 5. mars 2018 Driver på med det samme. Har gått ned 2,5 allerede. Mitt beste tips (i tillegg til det opplagte som å kutte ut sukker av alle slag og spise mest mulig grønnsaker) er å lære å sette pris på sultfølelsen. Hele livet har jeg vært 'redd' for å være sulten, dvs når jeg kjenner et snev av sult, har jeg tenkt 'nå må jeg spise så fort som mulig, fordi dette blir ubehagelig'. Men dersom man snur den tankegangen, har fast måltidsrytme (med fastsatte mengder, helst forberedt på forhånd) og VET at man ikke skal spise før neste måltid, så lærer man at den sultfølelsen er sunn og naturlig. Vi er ikke laget for å være konstant mette. Det med å forberede mat på forhånd (meal-prepping) er faktisk ganske gøy. Sett av litt tid et par ganger i uken, og lag bokser med mat som du kan ha med deg og ta fram til måltidene. Helst mest mulig grønnsaker og salater, med bønner, linser og egg for å øke metthetsfølelsen. Disse kommer du til å glede deg til. Anonymkode: ec758...0ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå