Gå til innhold

Vognpose sommer, hvor finnes det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å googla og leita, men av en eller annen grunn finner eg det ikke. Må ha en vognpose som passer en 1,5 åring. Den må ikke være så dye, og holde varmen men ikke bli for varm. Greit om den kan åpnes helt også mwn må ikke.. Noen som vet hvor man finner det? Eller er det pga feil årstid eg ikke finner det? 

😊 

Anonymkode: 77f54...74c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Easygrow lite er en kjempegod tynn pose. Den har forlengerdel slik at den passer for større barn også:) 

Anonymkode: 78125...5ca

Skrevet

easygrow lite er helt superb.

Anonymkode: f971a...6ec

Skrevet

Har easygrow sin. Helt super. Koster rundt 1200 da. 

Se om du finner en brukt på Finn. 

Anonymkode: 73bf5...3c3

Skrevet

Hvorfor pose på en 1,5-åring? Sikker på at han/hun vil ligge nedi der? Jeg har tre barn, og ingen av mine hadde villet ligge i en vognpose i den alderen. Gjør det enkelt, kjøp et deilig teppe i stedet.

Anonymkode: 2780f...342

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor pose på en 1,5-åring? Sikker på at han/hun vil ligge nedi der? Jeg har tre barn, og ingen av mine hadde villet ligge i en vognpose i den alderen. Gjør det enkelt, kjøp et deilig teppe i stedet.

Anonymkode: 2780f...342

Barn er jo forskjellige, men vi hadde kjempenytte av vår easygrow lite pose!

Synes det var mye lettere å sørge for at en pose ikke falt ut eller satte seg i hjulene på vogna enn et teppe. Og han lå jo ikke nedi posen hele tiden. Han satt i den, og ofte hadde han den ikke noe særlig lenger opp enn til livet. Men den var god og vindtett på vårdager med litt kjølig vind, på tidlige morgener til barnehagen, når han sov i barnehagen osv osv. 

Skrevet

Hvis du har voksi eller en annen vinterpose du kan ta ut dyna fra, så gjør du det, og klipper/bretter til et fleece pledd som du putter inn. Funket bra hos oss. Om du kan og vil ha det enda mer forseggjort, så syr du på tau som du kan ta ut av åpningene på voksen.  Nå har jeg hatt gammel type voksipose, aner ikke om det går an med de nye.

Anonymkode: 41e7a...880

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...