Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 Ømme brystvorter som fy, oppblåst, cravings, trøtt konstant.......... Saken er bare at det enda er 4-5 dager til jeg skal ha mens, kan man få symptomer så tidlig?! Melker har jeg fått alt dette for at jeg sluttet på p-pillen for ca 3-4 uker siden? Anonymkode: 7f58c...a92
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 Mye mulig du bare merker på kroppen at du har sluttet med pilla og den er iferd med å få igang egen syklus igjen Anonymkode: aac99...3e7
Himmel og hav Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 Det kan være at du er gravid og det kan være at du er premenstruell. Jeg får vonde pupper, søtsug, vann i kroppen og er trøtt hver måned, og jeg er garantert ikke gravid. Vent og se om mensen uteblir og gjør den det så ta en test.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #4 Skrevet 5. mars 2018 12 timer siden, Himmel og hav skrev: Det kan være at du er gravid og det kan være at du er premenstruell. Jeg får vonde pupper, søtsug, vann i kroppen og er trøtt hver måned, og jeg er garantert ikke gravid. Vent og se om mensen uteblir og gjør den det så ta en test. Jeg bruker også å få søtsug og litt vann i kroppen før mens, men ikke vonde spente bryster og trøtt i den grad jeg er nå.. har vært slik siden jeg sluttet på pillen mer eller mindre, men bare blitt verre og verre? Hva kan dette tyde på? At det blir verre altså.. Kan man reagere så sterkt i lang tid etter man har sluttet med pillen, at det blir verre og verre? hi Anonymkode: 7f58c...a92
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #5 Skrevet 5. mars 2018 Om jeg forstår deg riktig har du ikke hatt mens enda etter at du sluttet på pilla? Da må du regne med litt reaksjoner i kroppen. Du må huske at de mensene du har hatt mens du gikk på pilla bare er en bortfallsblødning og ikke en ekte mens, du har hatt hatt eggløsning og er påvirket av pilla Nå skal kroppen ha sin første eggløsning og sin første skikkelige mens på egenhånd og da blir det gjerne litt vel hormonellt i kroppen. Anonymkode: aac99...3e7
Himmel og hav Skrevet 5. mars 2018 #6 Skrevet 5. mars 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg bruker også å få søtsug og litt vann i kroppen før mens, men ikke vonde spente bryster og trøtt i den grad jeg er nå.. har vært slik siden jeg sluttet på pillen mer eller mindre, men bare blitt verre og verre? Hva kan dette tyde på? At det blir verre altså.. Kan man reagere så sterkt i lang tid etter man har sluttet med pillen, at det blir verre og verre? hi Anonymkode: 7f58c...a92 3-4 uker uten pilla er ikke så lenge.Du er vel på vei til å få en normal syklus, for den du har på pilla er ikke det. Les svaret til hun over. Det høres veldig vettugt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå