Gå til innhold

Hvilke leker elsket du som barn,men ikke egne barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ELSKET å leke med ulike figurer, playmobil og ulike action-figurer var favorittene. Jeg fikk aldri hus ol til dem,men jeg laget hus av dyner, om sommeren tok jeg dem ut og lekte jungel i gresset, fjellklatring i grushaugen osv.

Mine barn har aldri likt den samme typen fantasilek og jeg kan til tider tenke i lekebutikken at «ååå,denne tingen hadde jeg elsket som barn» og « skulle ønske xxx likte denne», men jeg har innsett jeg må kjøpe ting de vil ha, ikke meg :P

Noen andre som ikke har fått videreført barndomsfavoritten til arvingene?

Anonymkode: 01fff...2b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samme typer fantasilek gående, men det har ikke smitta over. Mine liker aktiviteter, som trampoline, ballspill osv. 

Anonymkode: e8153...988

Skrevet

Jeg elsket å hoppe strikk og tau, og gjengen i nabolaget var ute sene kvelder og hoppet og hoppet ulike leker. Har forsøkt og introdusert til min, uten hell. 

Jeg samlet på alt mulig, hun på ingenting.

Vi var ute en haug i nabolaget hver dag, og lekte spark på boksen, bomgjemsel, klinkekuler og andre typer gruppeleker. Her vil ungen ut, men tydeligvis ingen andre i nabolaget :/

Elsket å klatre i trær. Lage radioprogram på kassettopptak, lese bøker, skrive brev med bevvenner og lage hobbybøker. Noe av dette er jo ikke en gang aktuelt for min ;)

Det jeg likte som min også liker er:

Danse, tegne og male, sport, rollespill (ikke med dukker), lage ting, spille spill, bake, sy klær...

Det min driver med, som ikke jeg hadde mulighet til er: lage morsomme filmer (bruker redigeringsapper), se på YouTube (mye “how to” filmer), flere TV kanaler så ser dessverre mer TV. 

Anonymkode: fec8f...8c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...