Gå til innhold

Kan man ha postkassen der man vil?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller må man ha den i ett postkassestativ?

Anonymkode: ad5d6...17b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvor du bor. Men den bør være langs postruta, ved veien der hvor posrbudet kjører forbi. Det er også vanlig at man samler flere postkasser i nabolaget på samme sted.

Anonymkode: 16142...582

Skrevet

Vi fikk nettopp pålegg fra posten. Måtte flytte fra husvegg til felles stativ. De kom på befaring og sammen med velforeningen ble en plass valgt. Kostnadene ble delt på alle medlemmene i velforeningen.

Anonymkode: 68078...857

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eller må man ha den i ett postkassestativ?

Anonymkode: ad5d6...17b

Man kan ikke bestemme selv nei, må ha den der posten sier

Anonymkode: 89840...a89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...