Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 Eller må man ha den i ett postkassestativ? Anonymkode: ad5d6...17b
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 Kommer an på hvor du bor. Men den bør være langs postruta, ved veien der hvor posrbudet kjører forbi. Det er også vanlig at man samler flere postkasser i nabolaget på samme sted. Anonymkode: 16142...582
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 Vi fikk nettopp pålegg fra posten. Måtte flytte fra husvegg til felles stativ. De kom på befaring og sammen med velforeningen ble en plass valgt. Kostnadene ble delt på alle medlemmene i velforeningen. Anonymkode: 68078...857
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #4 Skrevet 4. mars 2018 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eller må man ha den i ett postkassestativ? Anonymkode: ad5d6...17b Man kan ikke bestemme selv nei, må ha den der posten sier Anonymkode: 89840...a89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå