Gå til innhold

Ønsker tips til varm vinterparkas i str 170.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vann- og vindavvisende. Helst med varmt for rundt hetta. Farge spiller liten rolle. Er til gutt, så rosa er vel eneste som er uaktuelt. Har lett i så mange butikker og finner ingenting på nettet. 

Han har et par vanlige vinterjakker, men han elsker parkasen sin som tåler fint -20 som det har vært siste uken. Takknemlig for svar! 

Anonymkode: 9d45c...b28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ups..postet for tidlig. Han elsker parkasen sin, MEN DEN ER FOR LITEN NÅ skulle det stå...

Skrevet

Storberg har vel til voksne så kanskje sjekke der? Vi har reima men vet ikke hvor langt den går? Vi har 156

Anonymkode: cb46b...9df

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Storberg har vel til voksne så kanskje sjekke der? Vi har reima men vet ikke hvor langt den går? Vi har 156

Anonymkode: cb46b...9df

Takk for tips! Sjekket Stormberg nå, men ingen parkas i str 170...

Skrevet

Veldig mange produsenter lager ikke så store barneklær, for det tilsvarer S i herrestørrelse. 

Anonymkode: 24684...df2

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig mange produsenter lager ikke så store barneklær, for det tilsvarer S i herrestørrelse. 

Ok, det visste jeg faktisk ikke. Takk for svar! 

hi

Skrevet

Vi har en Didriksons i str 170. 

Anonymkode: 7bf19...f45

Skrevet

Vi har en fra GAP, en herlig dunparkas i str. 170, og sønnen min som er en frysepinne, er god og varm i denne, og elsker den. Vi kjøpte den på Zalando, vet ikke om de har den inne ennå, er foret hette. Den tåler vann og vind og. Er en av de beste kjøpene jeg har gjort. Så håper de har den i herre størrelse og, da han må ha større.

Anonymkode: e948c...82b

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ok, det visste jeg faktisk ikke. Takk for svar! 

hi

Jeg har to gutter på 14 og 16 år, begge gikk fra str 164 eller 14 år til small i herre. Før hadde flere leverandører størrelse 16 år, som stormberg, men de har sluttet med det og selger heller fra herreavdelingen.

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har en fra GAP, en herlig dunparkas i str. 170, og sønnen min som er en frysepinne, er god og varm i denne, og elsker den. Vi kjøpte den på Zalando, vet ikke om de har den inne ennå, er foret hette. Den tåler vann og vind og. Er en av de beste kjøpene jeg har gjort. Så håper de har den i herre størrelse og, da han må ha større.

Anonymkode: e948c...82b

Høres herlig ut, og høres ut som akkurat slik jeg leter etter. Har dessverre ikke funnet noe hos Zalando nå...

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...