Gå til innhold

Spiral og mens


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk spiral i september (ikke til hensikt som prevensjon men uregelmessige blødninger) MEN fra da av har jeg hatt enda mer blødnings forstyrrelser. Jeg har holdt ut på grunn av at det er slik det kan være i start fasen. Har pleid å få mens den 28 i hver mnd og da varer den 2-3 uker. Så jeg har for det meste mensen hele tiden. Ikke mye men nok til at det er plagsomt. 

MEN nå 28 feb. Fikk jeg ingen mens. Kan det være at jeg er så super heldig og blir kvitt mens ? Har noen opplevd det etter så mange mnd? Vet jo at veldig mange blir kvitt mensen når de bruker spiral, men jeg hadde liksom mistet troa litt.

Anonymkode: e1bf1...a5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...