Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 Eller barn som får roller i større teateroppsetninger /tv? Vi er der nå at det er en mulight for dette Jeg er usikker.. jenta er 11. Ser for meg at det er mye press og sånn når man kommer inn i en slik setting.. Anonymkode: b76ed...077
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 Har hun fått rollen eller bare vurderer dere auditionen? Har vært med min på aufition flere ganger. Nådde akkurat ikke opp forrige gang, så det var litt surt. Får hum em rolle blir det nok stress, men en fantastisk mulighet som jeg ikke villet tatt bort. Anonymkode: 8bf97...52f
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har hun fått rollen eller bare vurderer dere auditionen? Har vært med min på aufition flere ganger. Nådde akkurat ikke opp forrige gang, så det var litt surt. Får hum em rolle blir det nok stress, men en fantastisk mulighet som jeg ikke villet tatt bort. Anonymkode: 8bf97...52f Det er audition nå. Hun ville så gjerne.. jeg var veldig skeptisk men tenkte til slutt at det kunne bli er erfaring å ta med. Jeg ville blitt uhyre overrasket om hun nådde opp til en rolle.. kanskje statist men ikke mer omfattende. Hun har ingen erfaring. Men elsker å stå på scenen. Men om hun hadde fått en større rolle ville jeg blitt litt skremt.. 😊 HI Anonymkode: b76ed...077
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #4 Skrevet 4. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er audition nå. Hun ville så gjerne.. jeg var veldig skeptisk men tenkte til slutt at det kunne bli er erfaring å ta med. Jeg ville blitt uhyre overrasket om hun nådde opp til en rolle.. kanskje statist men ikke mer omfattende. Hun har ingen erfaring. Men elsker å stå på scenen. Men om hun hadde fått en større rolle ville jeg blitt litt skremt.. 😊 HI Anonymkode: b76ed...077 Det er hundrevis på hver audition, så det er bare å gå. Vi går mest for erfating og for å bli vant til å prestere forran mennesker som ser på en. Hva er det dere vurderer å gå på? Anonymkode: 8bf97...52f
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #5 Skrevet 4. mars 2018 Vi har vært på endel auditioner på NRK med barnet vårt, og som flere skriver er det sykt mange barn så det er vanskelig å komme med. Vi går for erfaringen , og at det skal være gøy å få prøve seg. At det er en åpning for audition er det bare å melde seg på. Noen har åpen audition , andre blir man invitert på gjennom påmelding. De vi har vært på NRK har vi fått invitasjon til gjennom søknad. Betyr ikke at man får rollen Anonymkode: 5d800...822
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #6 Skrevet 4. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vi har vært på endel auditioner på NRK med barnet vårt, og som flere skriver er det sykt mange barn så det er vanskelig å komme med. Vi går for erfaringen , og at det skal være gøy å få prøve seg. At det er en åpning for audition er det bare å melde seg på. Noen har åpen audition , andre blir man invitert på gjennom påmelding. De vi har vært på NRK har vi fått invitasjon til gjennom søknad. Betyr ikke at man får rollen Anonymkode: 5d800...822 Vi var seinest forrige uke på NRK for den nye julekalenderen . Anonymkode: 5d800...822
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #7 Skrevet 4. mars 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi var seinest forrige uke på NRK for den nye julekalenderen . Anonymkode: 5d800...822 Det er den hun skal på 😊 HI Anonymkode: b76ed...077
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #8 Skrevet 4. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er den hun skal på 😊 HI Anonymkode: b76ed...077 Og det er kalt inn 3.000 barn.. så det er en promillesjanse for å gå videre 😀 Regner med at de også har barn på audition som allerede er i systemet.. HI Anonymkode: b76ed...077
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #9 Skrevet 4. mars 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og det er kalt inn 3.000 barn.. så det er en promillesjanse for å gå videre 😀 Regner med at de også har barn på audition som allerede er i systemet.. HI Anonymkode: b76ed...077 La hun gå bare morsomt som sagt vi har vært med flere ganger uten å komme med neste runde og. Er opptil 5 runder auditioner før de finner hovedrollene. Anonymkode: 5d800...822
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #10 Skrevet 4. mars 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og det er kalt inn 3.000 barn.. så det er en promillesjanse for å gå videre 😀 Regner med at de også har barn på audition som allerede er i systemet.. HI Anonymkode: b76ed...077 Vi ligger i NRK systemet, men måtte uansett melde oss på. Så tror det er at man må søke uansett for hver audition Anonymkode: 5d800...822
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #11 Skrevet 4. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: La hun gå bare morsomt som sagt vi har vært med flere ganger uten å komme med neste runde og. Er opptil 5 runder auditioner før de finner hovedrollene. Anonymkode: 5d800...822 Jada, vi skal gå 😊 Første gang for oss.. og kanskje siste.. Men vi gjør det til en opplevelse hun kan huske. Med lunsj i Oslo og litt kvalitetstid 😊 SP blir det uansett et godt minne. HI Anonymkode: b76ed...077
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #12 Skrevet 4. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vi ligger i NRK systemet, men måtte uansett melde oss på. Så tror det er at man må søke uansett for hver audition Anonymkode: 5d800...822 Eller vi godkjente en gang for lenge siden at vi kunne ligge i arkivet 😅 Anonymkode: 5d800...822
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #13 Skrevet 4. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jada, vi skal gå 😊 Første gang for oss.. og kanskje siste.. Men vi gjør det til en opplevelse hun kan huske. Med lunsj i Oslo og litt kvalitetstid 😊 SP blir det uansett et godt minne. HI Anonymkode: b76ed...077 Så koselig 😊 Anonymkode: 5d800...822
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #14 Skrevet 4. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vi ligger i NRK systemet, men måtte uansett melde oss på. Så tror det er at man må søke uansett for hver audition Anonymkode: 5d800...822 Ja.. jeg tenkte mer at det er barn med tv erfaring som er med og da er det jo naturlig at de har et fortrinn 😊 Datteren min har aldri spilt for kamera.. HI Anonymkode: b76ed...077
Holzhaus Skrevet 4. mars 2018 #15 Skrevet 4. mars 2018 Jeg var på en audition da jeg var barn seøv, husker ikke hvor gammel men kanskje sånn 8-10 år? det var et teaterstykke på dns o Bergen. Jeg gikk på teater selv men hadde ikke spesielle forhåpninger om å gå videre. (Og det gjorde jeg ikke). Jeg synes ikle det var mye press, men det var både spennende, skummelt, nervepirrende og litt skuffende å ikke gå videre selv om jeg ikke hadde forhåpninger. Jeg tror det er en god erfaring å ha prøvd i hvert fall for barn. Å kjenne på det å gjøre ting som er litt skummelt. Jeg var et veldig sjenert barn og hadde nok godt av det men hvis foreldrene mine hadde lagt mye i det og presset meg til å prestere.. det hadde vært litt spesielt.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #16 Skrevet 4. mars 2018 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja.. jeg tenkte mer at det er barn med tv erfaring som er med og da er det jo naturlig at de har et fortrinn 😊 Datteren min har aldri spilt for kamera.. HI Anonymkode: b76ed...077 De er ti og ti i grupper . Iallefall var vår det. De fikk beskjed om hva de skulle spille , og alle gjorde det samtidig ( i følge barnet mitt ) de ble filmet denne gangen, men ikke forrige gang Anonymkode: 5d800...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå