Gå til innhold

Noen som har erfaring med barn og audition?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller barn som får roller i større teateroppsetninger /tv?

Vi er der nå at det er en mulight for dette

Jeg er usikker.. jenta er 11.

Ser for meg at det er mye press og sånn når man kommer inn i en slik setting.. 

 

Anonymkode: b76ed...077

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun fått rollen eller bare vurderer dere auditionen?

Har vært med min på aufition flere ganger. Nådde akkurat ikke opp forrige gang, så det var litt surt. Får hum em rolle blir det nok stress, men en fantastisk mulighet som jeg ikke villet tatt bort.

Anonymkode: 8bf97...52f

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har hun fått rollen eller bare vurderer dere auditionen?

Har vært med min på aufition flere ganger. Nådde akkurat ikke opp forrige gang, så det var litt surt. Får hum em rolle blir det nok stress, men en fantastisk mulighet som jeg ikke villet tatt bort.

Anonymkode: 8bf97...52f

Det er audition nå.

Hun ville så gjerne.. jeg var veldig skeptisk men tenkte til slutt at det kunne bli er erfaring å ta med. 

Jeg ville blitt uhyre overrasket om hun nådde opp til en rolle.. kanskje statist men ikke mer omfattende. Hun har ingen erfaring. Men elsker å stå på scenen.

Men om hun hadde fått en større rolle ville jeg blitt litt skremt.. 😊

HI

Anonymkode: b76ed...077

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er audition nå.

Hun ville så gjerne.. jeg var veldig skeptisk men tenkte til slutt at det kunne bli er erfaring å ta med. 

Jeg ville blitt uhyre overrasket om hun nådde opp til en rolle.. kanskje statist men ikke mer omfattende. Hun har ingen erfaring. Men elsker å stå på scenen.

Men om hun hadde fått en større rolle ville jeg blitt litt skremt.. 😊

HI

Anonymkode: b76ed...077

Det er hundrevis på hver audition, så det er bare å gå. Vi går mest for erfating og for å bli vant til å prestere forran mennesker som ser på en.

Hva er det dere vurderer å gå på?

Anonymkode: 8bf97...52f

Skrevet

Vi har vært på endel auditioner på NRK med barnet vårt, og som flere skriver er det sykt mange barn så det er vanskelig å komme med. Vi går for erfaringen , og at det skal være gøy å få prøve seg. At det er en åpning for audition er det bare å melde seg på. Noen har åpen audition , andre blir man invitert på gjennom påmelding. De vi har vært på NRK har vi fått invitasjon til gjennom søknad. Betyr ikke at man får rollen ;) 

Anonymkode: 5d800...822

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vi har vært på endel auditioner på NRK med barnet vårt, og som flere skriver er det sykt mange barn så det er vanskelig å komme med. Vi går for erfaringen , og at det skal være gøy å få prøve seg. At det er en åpning for audition er det bare å melde seg på. Noen har åpen audition , andre blir man invitert på gjennom påmelding. De vi har vært på NRK har vi fått invitasjon til gjennom søknad. Betyr ikke at man får rollen ;) 

Anonymkode: 5d800...822

Vi var seinest forrige uke på NRK for den nye julekalenderen . 

Anonymkode: 5d800...822

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi var seinest forrige uke på NRK for den nye julekalenderen . 

Anonymkode: 5d800...822

Det er den hun skal på 😊

HI

Anonymkode: b76ed...077

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er den hun skal på 😊

HI

Anonymkode: b76ed...077

Og det er kalt inn 3.000 barn.. så det er en promillesjanse for å gå videre 😀

Regner med at de også har barn på audition som allerede er i systemet.. 

HI

Anonymkode: b76ed...077

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og det er kalt inn 3.000 barn.. så det er en promillesjanse for å gå videre 😀

Regner med at de også har barn på audition som allerede er i systemet.. 

HI

Anonymkode: b76ed...077

La hun gå :) bare morsomt :) som sagt vi har vært med flere ganger uten å komme med neste runde og. Er opptil 5 runder auditioner før de finner hovedrollene. 

Anonymkode: 5d800...822

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og det er kalt inn 3.000 barn.. så det er en promillesjanse for å gå videre 😀

Regner med at de også har barn på audition som allerede er i systemet.. 

HI

Anonymkode: b76ed...077

Vi ligger i NRK systemet, men måtte uansett melde oss på. Så tror det er at man må søke uansett for hver audition 

Anonymkode: 5d800...822

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

La hun gå :) bare morsomt :) som sagt vi har vært med flere ganger uten å komme med neste runde og. Er opptil 5 runder auditioner før de finner hovedrollene. 

Anonymkode: 5d800...822

Jada, vi skal gå 😊 Første gang for oss.. og kanskje siste.. 

Men vi gjør det til  en opplevelse hun kan huske. Med lunsj i Oslo og litt kvalitetstid 😊 SP blir det uansett et godt minne.

HI 

Anonymkode: b76ed...077

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vi ligger i NRK systemet, men måtte uansett melde oss på. Så tror det er at man må søke uansett for hver audition 

Anonymkode: 5d800...822

Eller vi godkjente en gang for lenge siden at vi kunne ligge i arkivet 😅

Anonymkode: 5d800...822

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jada, vi skal gå 😊 Første gang for oss.. og kanskje siste.. 

Men vi gjør det til  en opplevelse hun kan huske. Med lunsj i Oslo og litt kvalitetstid 😊 SP blir det uansett et godt minne.

HI 

Anonymkode: b76ed...077

Så koselig 😊

Anonymkode: 5d800...822

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vi ligger i NRK systemet, men måtte uansett melde oss på. Så tror det er at man må søke uansett for hver audition 

Anonymkode: 5d800...822

Ja.. jeg tenkte mer at det er barn med tv erfaring som er med og da er det jo naturlig at de har et fortrinn 😊

Datteren min har aldri spilt for kamera..

HI

Anonymkode: b76ed...077

Skrevet

Jeg var på en audition da jeg var barn seøv, husker ikke hvor gammel men kanskje sånn 8-10 år? det var et teaterstykke på dns o Bergen. Jeg gikk på teater selv men hadde ikke spesielle forhåpninger om å gå videre. (Og det gjorde jeg ikke). Jeg synes ikle det var mye press, men det var både spennende, skummelt, nervepirrende og litt skuffende å ikke gå videre selv om jeg ikke hadde forhåpninger. Jeg tror det er en god erfaring å ha prøvd i hvert fall for barn. Å kjenne på det å gjøre ting som er litt skummelt. Jeg var et veldig sjenert barn og hadde nok godt av det :) men hvis foreldrene mine hadde lagt mye i det og presset meg til å prestere.. det hadde vært litt spesielt. 

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja.. jeg tenkte mer at det er barn med tv erfaring som er med og da er det jo naturlig at de har et fortrinn 😊

Datteren min har aldri spilt for kamera..

HI

Anonymkode: b76ed...077

De er ti og ti i grupper . Iallefall var vår det. De fikk beskjed om hva de skulle spille , og alle gjorde det samtidig ( i følge barnet mitt ) de ble filmet denne gangen, men ikke forrige gang 

Anonymkode: 5d800...822

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...