Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 Babyjogger city mini gt 2017, sort og pent brukt inkludert regntrekk. Mountain buggy swift kjøpt i 2011 men er som ny pga vedlikehold og helt nye hjulsett. Skiftet hele hjul. Ingen flekker og falming av farge. Følger med sideveske, fint regntrekk, myggnetting/solskjerm, pumpe og lappe sett, tre nye hjul - bare gummi. Men vi trenger ikke to vogner 😅 Kjøpte babyjogger vognen fordi vi måtte plutselig ha en vogn på tur som vi ikke hadde regnet med. Lang historie. uansett, da har vi to vogner. Det er jo lettere å få pengene tilbake med babyjogger vognen siden ingen kjøper mountain buggy swift vognen. Samtidig liker jeg bedre babyjogger da den har større rom under vognen, blir kortere sammenlagt, praktisk solskjerm. Så hvilken selger vi?😅🙈 og pris? Anonymkode: 94145...380
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 Du får jo ikke mye for en 7 år gammel vogn.. 500 kr? Men jeg ville likevel beholdt den jeg likte best selv 😊 Anonymkode: 4ba7a...7da
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 For taper så innmari mye på å selge swift vognen. Anonymkode: 94145...380
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå