Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Når den ene parten merker seksuell kjemi, merker den andre også mon tro? En slags tiltrekningskraft må til på begge for st det merkes? Mye en skal lure på om natten 😂 Anonymkode: 8df51...f9c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 Kommer vel an på hvordan man definerer det, tror jeg. Jeg skiller mellom seksuell tenning på en mann - det kan jeg ha uten at han nødvendigvis er interessert i meg på samme måte. Eller at en mann jeg ikke tiltrekkes av seksuelt er tent på meg. Seksuell kjemi tenker jeg på som noe gjensidig, og er det gjensidig så vil jo begge legge merke til det. Anonymkode: 8eb6d...511
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Kommer vel an på hvordan man definerer det, tror jeg. Jeg skiller mellom seksuell tenning på en mann - det kan jeg ha uten at han nødvendigvis er interessert i meg på samme måte. Eller at en mann jeg ikke tiltrekkes av seksuelt er tent på meg. Seksuell kjemi tenker jeg på som noe gjensidig, og er det gjensidig så vil jo begge legge merke til det. Anonymkode: 8eb6d...511 Er visst litt sent for å skrive ordentlig... Jeg skiller altså mellom seksuell tenning og seksuell kjemi, det første kan være ensidig, det andre mener jeg vil være gjensidig. Anonymkode: 8eb6d...511
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #4 Skrevet 4. mars 2018 Takk for svar. Ønsker gjerne flere innspill her. Kan forøvrig nevne at noen ganger når vi treffes, så er det "elektrisk" i luften selv om vi bare prater sammen. Anonymkode: 8df51...f9c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #5 Skrevet 4. mars 2018 Jeg tenker at seksuell kjemi er gjensidig.. som andre sier. Jeg har en jeg har en sinnsykt kjemi med. Det er ikke noen tvil om at det er gjensidig. Det handler om hvor lenge man holder blikket. Det at man kan sitte og se på hverandre uten å si noe. Det at man søker seg nærmere hverandre..tar på hverandre liksom tilfeldig.. Når vi sitter ved siden av hverandre er det sinnsykt varmt. Sånn at vi kjenner det fysisk på huden der vi berører hverandre.. det er helt sykt Også hadde jeg en hvor det var seksuell tenning fra min side. Da var det som om det strålte rundt ham. Jeg kunne føle intens dragning mot ham og visste hvor han var i rommet selv om jeg ikke så ham. Men når vi var i nærheten av hverandre var det ingen av de tingene som jeg beskrev over. Fordi det bare var jeg som følte noe.. varmen strålte ikke tilbake. Det er rart. Jeg må unngå alle steder hvor jeg kan møte på han jeg har seksuell kjemi med fordi det er så åpenbart for alle rundt.. og jeg har mann og familie. Vi har hatt denne kjemien i alle år.. men det har aldri blitt oss fordi en av oss alltid har vært i forhold. Jeg tror det er med på å forsterke kjemien.. Anonymkode: 91d26...173
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå