Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Er mannen din flink til å ta hensyn til deg under sex? Hva gjør han bra og hva gjør han dårlig? Min begynner å bli ganske så opptatt av seg selv og det er deprimerende 🚻 Anonymkode: a685e...0d3
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #2 Skrevet 3. mars 2018 Jeg har hatt noen ons hvor mennene ikke brydde seg om min nytelse - det ble med den ene gangen for dem. Ellers har jeg aldri vært i et forhold med menn som var egoistiske i senga. Snakk sammen på en ordentlig måte. Fortell ham hvordan du føler det, ikke kritiser, men fokuser på endringene som har skjedd, og at det ikke gir deg noe, at du blir såret og føler deg brukt, selv om det kanskje ikke er det han mener å gjøre? Si at du ønsker å finne tilbake til det gode sexlivet dere hadde før, fortell hva du trenger for å få det bedre igjen når dere har sex, og spør ham hva han ønsker. Snakk med ham så fort som mulig. Jeg hadde ikke hatt sex med ham før den samtalen var tatt. Anonymkode: 8da64...3bb
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 Kooommunikasjoooon ! Anonymkode: 91556...672
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #4 Skrevet 4. mars 2018 Vi har ikke sex så ofte. Men jeg føler sexen har blitt veldig kjedelig og han kommer fort så jeg rekker ikke " å være med" heller. Forspill er det også meget dårlig med. Anonymkode: c33fc...393
Anonym bruker. Skrevet 4. mars 2018 #5 Skrevet 4. mars 2018 Kjipt når det blir sånn! Men er som di andre sier, kommunikasjon kommer man langt med. Og da kommer kanskje du å 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå