Gå til innhold

Kims meksikansk potetgull-samme smak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kims meksikansk potetgull kommer jo nå i nye poser,men er det samme smak eller er den blitt sterkere? Det var favoritten min før å syns den var sterk nok,så hvis den er blitt enda sterkere så er det nok ikke for meg.

Anonymkode: 4853d...2a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke merket noe forskjell, men så har jeg egentlig ikke lagt merke til at posene var forandret heller

Anonymkode: 7942d...f3b

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke merket noe forskjell, men så har jeg egentlig ikke lagt merke til at posene var forandret heller

Nå står det dobbeltpepret eller noe sånt så har ikke turd å smake :P

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Gjør det, det har jeg ikke sett. Hmm, kanskje jeg har spist gamle poser. Er det akkurat kommet nytt?

Skrevet

Her er bildet av den gamle og den nye. På den nye står det dobbelkrydret,så ble litt skeptisk til å prøve den.

Screenshot_20180303-231503.png

Screenshot_20180303-231513.png

Skrevet
På 3.3.2018 den 23.11, Anonym bruker skrev:

Kjøpte den igjen i dag, og den er i hvert fall den nye dobbeltkrydrede. Jeg synes den var litt sterk ja, den var god men jeg tørstet av den

Skrevet

Den dobbeltkrydrede er ganske mye sterkere, ja. Litt for krydret etter min smak, blir liksom litt tørr i munnen av den. Den gamle var bedre!

Anonymkode: accc7...325

Skrevet

Okey da dropper jeg den. Takk for svar :)

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den dobbeltkrydrede er ganske mye sterkere, ja. Litt for krydret etter min smak, blir liksom litt tørr i munnen av den. Den gamle var bedre!

Anonymkode: accc7...325

Det var det jeg og synes, ble veldig tørst av den. Synd, for den var en av favorittene mine

Skrevet

Merker ingen forskjell jeg. Fortsatt min favoritt.

Anonymkode: 27659...2a9

Skrevet

Merket ikke mye forskjell jeg heller. Men så er jeg en av dem som leter etter de mest krydrede bitene uansett. Digger mye krydder.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Okey da dropper jeg den. Takk for svar :)

Ikke dropp den :) Folk har jo forskjellige preferanser for hva de liker. Prøv en pose, det er det verdt hvis du beholder favoritten din :)

Skrevet

Jeg synes ikke noe om den dobbeltkrydringen jeg, paprika har tapt seg, og jeg som elsker paprikapotetgull.... Nå blir det maarud heretter.

Anonymkode: 2e17a...77e

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes ikke noe om den dobbeltkrydringen jeg, paprika har tapt seg, og jeg som elsker paprikapotetgull.... Nå blir det maarud heretter.

Anonymkode: 2e17a...77e

Helt enig, de har ødelagt Kims paprika!

Anonymkode: e0efa...5a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...