Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Hvordan får dere tiden til å gå? Fått råd om å gjøre ting som får meg til å føle meg bra, og ting som gjør meg glad men da må jeg jo bruke penger på interiør eller pusse opp hver dag🤣🙈🙊 Anonymkode: b18e0...120
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #2 Skrevet 3. mars 2018 Brukte mye tid på shopping interiør de første 7 mnd 🙊nå er jeg så stor at jeg bare vakler rundt i stua og gjør ingenting! Ser mye på tv og slapper av..koselig det også 😆 Anonymkode: ba23d...855
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #3 Skrevet 3. mars 2018 Er i uke 24 så har så lenge igjen.. Er så dårlig på å gå gravid. Utålmodig, kjenner på vondter osv. Skulle ønske jeg kunne ha nyti det mer slik at jeg ikke trengte å gjøre noe hele tiden for å få tiden til å gå og få hodet til å tenkt på noe annet😔🤔 Hi Anonymkode: b18e0...120
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #4 Skrevet 3. mars 2018 Nei, herlighet da hadde jeg blitt sprø 😅 Er heldgvis i full jobb enda (uke 24 her). Er du sykmeldt? Kanskje du kan jobbe litt (innom jobben noen timer hver dag?). Hvis du greier å pusse opp,så går kanskje det også 😊 Anonymkode: de685...b1e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #5 Skrevet 3. mars 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, herlighet da hadde jeg blitt sprø 😅 Er heldgvis i full jobb enda (uke 24 her). Er du sykmeldt? Kanskje du kan jobbe litt (innom jobben noen timer hver dag?). Hvis du greier å pusse opp,så går kanskje det også 😊 Anonymkode: de685...b1e Er ikke alle som er sykemeldt -det står det ingenting om i hi i allefall Selv har jeg gått hjemme 2x 38uker pga risikoyrke. Da går man på svangerskapspenger fordi jobben utgjør en høy risiko for barnet (og mor, i mitt tilfelle). Men jeg pusset opp fordet, men kunne jo ikke jobbe Jeg gikk mye tur, ladet opp, var konsulent (gratis), gikk på kurs, yoga... Fylte opp dagene, og fikk en rutine. Anonymkode: dee9b...9cf
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #6 Skrevet 4. mars 2018 Jeg pusser ikke opp men om jeg skulle ha gjort noe for å gjøre meg selv glad og få tiden til å gå er mine hobbyer interiør og hjemmet(pusse opp, ommøblere osv) Jeg går mye turer☺️ Og jeg håper det letter litt på kropp å sinn når våren melder seg☀️🌸 Jeg kan komme å gå og gå på jobben om jeg vil, men ikke for å jobbe men det sosiale. Går på møter og personalmøte når kroppen henger med☺️ Yoga høres deilig ut! Det skal jeg sjekke opp👍🏻 Anonymkode: b18e0...120
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #7 Skrevet 4. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg pusser ikke opp men om jeg skulle ha gjort noe for å gjøre meg selv glad og få tiden til å gå er mine hobbyer interiør og hjemmet(pusse opp, ommøblere osv) Jeg går mye turer☺️ Og jeg håper det letter litt på kropp å sinn når våren melder seg☀️🌸 Jeg kan komme å gå og gå på jobben om jeg vil, men ikke for å jobbe men det sosiale. Går på møter og personalmøte når kroppen henger med☺️ Yoga høres deilig ut! Det skal jeg sjekke opp👍🏻 Anonymkode: b18e0...120 Hi Anonymkode: b18e0...120
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #8 Skrevet 4. mars 2018 Gjør noe nyttig. Pass barn for venner og familie. Handle for gamle fru Hansen. Besøk tante Olga på sykehjemmet. Organiser dugnaden i idrettslaget. Gå gjennom gamle bilder og lag album. Rydd og vask skuffer, skap og boder. Les deg opp faglig. Stopp sokker. Lær deg å strikke. Anonymkode: da851...c6c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #9 Skrevet 4. mars 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gjør noe nyttig. Pass barn for venner og familie. Handle for gamle fru Hansen. Besøk tante Olga på sykehjemmet. Organiser dugnaden i idrettslaget. Gå gjennom gamle bilder og lag album. Rydd og vask skuffer, skap og boder. Les deg opp faglig. Stopp sokker. Lær deg å strikke. Anonymkode: da851...c6c Her er det mye jeg kan krysse av allerede👏🏻😊 hi Anonymkode: b18e0...120
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå