Gå til innhold

Dere som er gravide og går hjemme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får dere tiden til å gå?

Fått råd om å gjøre ting som får meg til å føle meg bra, og ting som gjør meg glad men da må jeg jo bruke penger på interiør eller pusse opp hver dag🤣🙈🙊 

Anonymkode: b18e0...120

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte mye tid på shopping interiør de første 7 mnd 🙊nå er jeg så stor at jeg bare vakler rundt i stua og gjør ingenting! Ser mye på tv og slapper av..koselig det også 😆

Anonymkode: ba23d...855

Skrevet

Er i uke 24 så har så lenge igjen.. Er så dårlig på å gå gravid. Utålmodig, kjenner på vondter osv. Skulle ønske jeg kunne ha nyti det mer slik at jeg ikke trengte å gjøre noe hele tiden for å få tiden til å gå og få hodet til å tenkt på noe annet😔🤔

Hi

Skrevet

Nei, herlighet da hadde jeg blitt sprø  😅 Er heldgvis i full jobb enda (uke 24 her). Er du sykmeldt? Kanskje du kan jobbe litt (innom jobben noen timer hver dag?). Hvis du greier å pusse opp,så går kanskje det også 😊

Anonymkode: de685...b1e

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, herlighet da hadde jeg blitt sprø  😅 Er heldgvis i full jobb enda (uke 24 her). Er du sykmeldt? Kanskje du kan jobbe litt (innom jobben noen timer hver dag?). Hvis du greier å pusse opp,så går kanskje det også 😊

Anonymkode: de685...b1e

Er ikke alle som er sykemeldt -det står det ingenting om i hi i allefall

Selv har jeg gått hjemme 2x 38uker pga risikoyrke. Da går man på svangerskapspenger fordi jobben utgjør en høy risiko for barnet (og mor, i mitt tilfelle). Men jeg pusset opp fordet, men kunne jo ikke jobbe ;) 

Jeg gikk mye tur, ladet opp, var konsulent (gratis), gikk på kurs, yoga... Fylte opp dagene, og fikk en rutine. :) 

Anonymkode: dee9b...9cf

Skrevet

Jeg pusser ikke opp men om jeg skulle ha gjort noe for å gjøre meg selv glad og få tiden til å gå er mine hobbyer interiør og hjemmet(pusse opp, ommøblere osv)

Jeg går mye turer☺️ Og jeg håper det letter litt på kropp å sinn når våren melder seg☀️🌸 Jeg kan komme å gå og gå på jobben om jeg vil, men ikke for å jobbe men det sosiale. Går på møter og personalmøte når kroppen henger med☺️ Yoga høres deilig ut! Det skal jeg sjekke opp👍🏻

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg pusser ikke opp men om jeg skulle ha gjort noe for å gjøre meg selv glad og få tiden til å gå er mine hobbyer interiør og hjemmet(pusse opp, ommøblere osv)

Jeg går mye turer☺️ Og jeg håper det letter litt på kropp å sinn når våren melder seg☀️🌸 Jeg kan komme å gå og gå på jobben om jeg vil, men ikke for å jobbe men det sosiale. Går på møter og personalmøte når kroppen henger med☺️ Yoga høres deilig ut! Det skal jeg sjekke opp👍🏻

Hi

Skrevet

Gjør noe nyttig.

Pass barn for venner  og familie.

Handle for gamle fru Hansen.

Besøk tante Olga på sykehjemmet.

Organiser dugnaden i idrettslaget.

Gå gjennom gamle bilder og lag album.

Rydd og vask skuffer, skap og boder.

Les deg opp faglig.

Stopp sokker.

Lær deg å strikke.

Anonymkode: da851...c6c

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gjør noe nyttig.

Pass barn for venner  og familie.

Handle for gamle fru Hansen.

Besøk tante Olga på sykehjemmet.

Organiser dugnaden i idrettslaget.

Gå gjennom gamle bilder og lag album.

Rydd og vask skuffer, skap og boder.

Les deg opp faglig.

Stopp sokker.

Lær deg å strikke.

Anonymkode: da851...c6c

Her er det mye jeg kan krysse av allerede👏🏻😊

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...