Gå til innhold

Noen med master i pedagogikk her, eller med master

Anbefalte innlegg

Skrevet

i noe annet, som ble tatt sammen med full jobb? 

Var det hardt, mye lesing hver kveld/helg? 

Hvis du har master i ped, hva jobber du som, og hva med lønn?😊

Anonymkode: bd6d6...a14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

Skrevet

Hvilken retning har du på studiet da? Om du har ped. Psyk rådgivning kan du jonforsøke å søke deg jobb i en pp-tjeneste. Dog nok ikke så enkelt å få jobb, de fleste tjenester søker folk med embetsstudier. 

Skrevet
38 minutter siden, Ledda skrev:

Hvilken retning har du på studiet da? Om du har ped. Psyk rådgivning kan du jonforsøke å søke deg jobb i en pp-tjeneste. Dog nok ikke så enkelt å få jobb, de fleste tjenester søker folk med embetsstudier. 

Har lærerutdanning i bunn, og 13års erfaring som lærer. Har også noe spesped fra før. 

Skrevet

Opp🤗

Skrevet

Master i ped. Jobber som ped.leder. Hadde aldri klart det ved siden av jobb, det var beinhardt 😱

Anonymkode: e8171...028

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Master i ped. Jobber som ped.leder. Hadde aldri klart det ved siden av jobb, det var beinhardt 😱

Tjener 480k. 

Skrevet

Har master i samfunnsfag, jobber i vgs. Tok master på tilnærmet normert tid, ukessamlinger på studiested. Permisjon i de ukene, tilnærmet full jobb ellers. 

Full ansiennitet, tjener ca 635k inkl tillegg for bl.a. kontaktlærer.

Anonymkode: 506ef...e46

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Beinhardt? Hva da? Alt, masteroppgaven...? Jeg må enten ta det sammen med jobb, eller la det være...

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har master i samfunnsfag, jobber i vgs. Tok master på tilnærmet normert tid, ukessamlinger på studiested. Permisjon i de ukene, tilnærmet full jobb ellers. 

Full ansiennitet, tjener ca 635k inkl tillegg for bl.a. kontaktlærer.

Anonymkode: 506ef...e46

Takk for svar. Den lønnen er ganske grei, da er du lektor med tillegg? Så det var levelig kombinert med jobb?😅

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tjener 480k. 

Kan jeg spørre hvorfor du har tatt master når det tydeligvis ikke har gjort utslag i lønn? Forstår at kunnskap er løftende og positivt men så mye jobb. Jeg er ped.leder, utdannet førskolelærer (altså bachelor-nivå) i 2000 og tjener 520' i året. 

Anonymkode: 4900f...e37

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan jeg spørre hvorfor du har tatt master når det tydeligvis ikke har gjort utslag i lønn? Forstår at kunnskap er løftende og positivt men så mye jobb. Jeg er ped.leder, utdannet førskolelærer (altså bachelor-nivå) i 2000 og tjener 520' i året. 

Jeg er ikke den samme, men er også førskolelærer. Utdannet for ti år siden og har siden tatt master. Mest fordi den interesserer meg og ga meg mulighet til å bytte yrke. En periode tjente jeg mindre enn jeg ville gjort i barnehage med bachelor. Det var ganske surt. Nå tjener jeg ørlite mer.  Likevel er det verdt det, for jobben jeg har nå er veldig spennende og jeg bruker hele kompetansen min i den.

Anonymkode: 011f4...853

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det kan du spørre om 🤗 fordi jeg er veldig kunnskapstørst. Ønsker meg ny jobb, men det er lite her jeg bor. Er nyutdannet bhglærer også. Lønna er veldig skuffende... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...