Gå til innhold

Noen med master i pedagogikk her, eller med master

Anbefalte innlegg

Skrevet

i noe annet, som ble tatt sammen med full jobb? 

Var det hardt, mye lesing hver kveld/helg? 

Hvis du har master i ped, hva jobber du som, og hva med lønn?😊

Anonymkode: bd6d6...a14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

Skrevet

Hvilken retning har du på studiet da? Om du har ped. Psyk rådgivning kan du jonforsøke å søke deg jobb i en pp-tjeneste. Dog nok ikke så enkelt å få jobb, de fleste tjenester søker folk med embetsstudier. 

Skrevet
38 minutter siden, Ledda skrev:

Hvilken retning har du på studiet da? Om du har ped. Psyk rådgivning kan du jonforsøke å søke deg jobb i en pp-tjeneste. Dog nok ikke så enkelt å få jobb, de fleste tjenester søker folk med embetsstudier. 

Har lærerutdanning i bunn, og 13års erfaring som lærer. Har også noe spesped fra før. 

Skrevet

Opp🤗

Skrevet

Master i ped. Jobber som ped.leder. Hadde aldri klart det ved siden av jobb, det var beinhardt 😱

Anonymkode: e8171...028

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Master i ped. Jobber som ped.leder. Hadde aldri klart det ved siden av jobb, det var beinhardt 😱

Tjener 480k. 

Skrevet

Har master i samfunnsfag, jobber i vgs. Tok master på tilnærmet normert tid, ukessamlinger på studiested. Permisjon i de ukene, tilnærmet full jobb ellers. 

Full ansiennitet, tjener ca 635k inkl tillegg for bl.a. kontaktlærer.

Anonymkode: 506ef...e46

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Beinhardt? Hva da? Alt, masteroppgaven...? Jeg må enten ta det sammen med jobb, eller la det være...

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har master i samfunnsfag, jobber i vgs. Tok master på tilnærmet normert tid, ukessamlinger på studiested. Permisjon i de ukene, tilnærmet full jobb ellers. 

Full ansiennitet, tjener ca 635k inkl tillegg for bl.a. kontaktlærer.

Anonymkode: 506ef...e46

Takk for svar. Den lønnen er ganske grei, da er du lektor med tillegg? Så det var levelig kombinert med jobb?😅

Skrevet