Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Jepp dette er til dere damer som bruker bleier. Jeg har greid meg fint uten så lenge jeg er på toalett jevnlig og ikke ler for mye. Trampoline og sånt skjer ikke.. Men nå har jeg hostet som en gal i 4 uker og ikke greid å holde igjen. Har derfor tydd til bleier for damer. Gravid med nummer 4 så blæra blir ikke sterkere av det kan du si.. Jeg dusjer hver dag, uten såpe, bruker intim vask nedentil. Ikke mye av det og tørker godt. Jeg skifter ofte, men hoster for mye til å kunne gå uten å få tørket skikkelig. Kjenner jeg er skikkelig sår blitt.. Synes nå synd på alle babyer i verden og meg selv. Hva i huleste hampen gjør dere som bruker bleier mye for å unngå eller få vekk denne sårheten? Anonymkode: 56c9f...64b
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #3 Skrevet 3. mars 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Inotyol. Anonymkode: 6e481...51a Tåler den ikke ;( Hi Anonymkode: 56c9f...64b
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #7 Skrevet 3. mars 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Potetmel Anonymkode: 811a6...d4d Enkelt og genialt! Anonymkode: 467f7...77c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #10 Skrevet 4. mars 2018 Hvis ikke zink hjelper; krystallfiolett. Anonymkode: 418d8...b19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå