Gå til innhold

Hvor viktig er det for deg at mannen er en ordensmann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om jeg må slutte irritere meg. 

Klesskapet hans er et kaos, klærne knøvles og kastes inn. Klærne henger over kanten på skuffene. 

Når han har brukt verktøy så legges dette absolutt ikke der det hører hjemme. 

Det tar han evigheter å fikse ting. 

Skapet i gangen bugner over av sko. Han tar aldri ansvar for å rydde det. Jeg sorterte skapet slik at luer er en plass, votter en plass osv. Men han slenger bare den første plassen han ser. 

I skuffen hans på badet ligger en god miks av hår etter barbermaskinen, tom fotsopp salve, tomme hårvoksbokser. 

Hvordan er deres?

Anonymkode: 90d5c...669

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer ikke sånne menn. Har dessverre en sånn en selv, men han vet utmerket godt at det går på psyken min, og forholdet vårt løs om han ikke viser vilje til forandring. Jeg har faktisk gått fra han en periode pga dette. Men det er klart, det at jeg var lei av rotet hans var bare et symptom på hvor lite han brydde seg om meg på alle områder. Han ga blaffen i å tilfredsstille meg i senga. Gadd ikke lage sunn mat til barna, noe jeg er veldig opptatt av. Gjorde aldri en innsats for å skape koselig stemning hjemme. Han var rett og slett gørre bortskjemt, først av sin mor, så av meg i flere år. Han visste ikke bedre.

Men etter brudd, heftige avtaler om forandring, og delvis forbedring, så er det håp. 

Anonymkode: dc750...f11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...