Gå til innhold

Rask lørdagskos

Anbefalte innlegg

Skrevet

To barn på 8 og 10, to voksene, kjøkkenet er delvis ute av drift, det vil si jeg har stekeovn og komfyr, men ikke benkeplass(platene byttes ut). Så jeg kan bruke kjøkkenbordet, men ikke til unødvendig mye styr. Ikke taco eller pizza, forslag?

Anonymkode: 7d3b5...7aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ikke take out

Anonymkode: 7d3b5...7aa

Skrevet

Spurte 16-åringen min hva han hadde lyst på i dag som var litt enkelt (jeg er syk og han jobber til 18, så noe enkelt når han kommer hjem).

Han svarte løvsteik og pommes fristes.

Kan selvfølgelig gjøres litt mer avansert ved å lage løvsteiken selv, kjøpe hele poeteter og lage pommes fristes selv osv, men jeg gjør det enkelt i dag og kjøper løvsteik fra frysedisken, pommes fristes fra frysedisken, slenger sammen en enkel salat (den kan du jo også kjøpe ferdig) og lager en toro saus ;)

Anonymkode: 52183...5f5

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Spurte 16-åringen min hva han hadde lyst på i dag som var litt enkelt (jeg er syk og han jobber til 18, så noe enkelt når han kommer hjem).

Kan selvfølgelig gjøres litt mer avansert ved å lage løvsteiken selv, kjøpe hele poeteter og lage pommes fristes selv osv, men jeg gjør det enkelt i dag og kjøper løvsteik fra frysedisken, pommes fristes fra frysedisken, slenger sammen en enkel salat (den kan du jo også kjøpe ferdig) og lager en toro saus ;)

Hehe, lurer på hvordan jeg helt gjennomført klarte å skrive pommes fristes istenfor pommes frites.....

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken toro saus passer til? :) Ønsker en rask og god lørdagskos jeg også :)

Anonymkode: 61341...70f

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken toro saus passer til? :) Ønsker en rask og god lørdagskos jeg også :)

Anonymkode: 61341...70f

Jeg lager peppersaus og bearnaise, far i huset og ene barnet foretrekker bearnaise mens jeg og de to andre barna foretrekker peppersaus. Så da lager jeg to, men begge passer jo til.

Skrevet

Nachos er jo veldig godt og enkelt

Anonymkode: bae72...23f

Skrevet

Kommer jo an på hva du liker også. Jeg hadde satset på biff, pommes noisette og peppersaus og så hadde jeg kjøpt en eller annen ferdig grønnskasblanding og smørdampet til.

Eller så hadde jeg kjøpt ferdiggrilla kyllingvinger på butikken, laget en god dip til og en rask salat.

Skrevet

Pitabrød med stekte grønnsaker og biffkjøtt. Rømme eller guacamole på toppen 😊 i pitabrød kan du ha det aller meste som kylling, svinekjøtt, kjøttdeig, pølse ol, kan også ha en frisk salat isteden for stekte grønnsaker 😊

Eller bakt potet med bacon, mais, ost og rømme. Skikkelig snadder 😋

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...