Gå til innhold

Betatt av en annen mann :/


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer gjennom 5 år med 1 barn sammen. Hatt en del problemer de siste 2 årene. Jeg har blitt såå betatt av en mannlig kollega (som også er 20 år eldre enn meg:/) Har aldri vært utro, og kommer selvfølgelig ikke til å være det heller. Men det er så forferdelig å ha det sånn:/ går og tenker på denne mannen hele tiden. BLIR GAL AV DETTE! Noen som har noen trøstende ord?

Anonymkode: 1e36e...5e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg føler med deg. Har selv hatt det slik over flere år, helt til kollegaen min sluttet. Jeg tror det er viktig å akseptere at dette er det du føler. Du skal ikke handle på det, men heller ikke ha dårlig samvittighet for det du føler. Det kan du ikke hjelpe for. Dette er veldig vanlig og viktig å ufarliggjøre. Er du heldig går det kanskje fort over også. 

Også er det jo supert hvis du og samboer klarer å ta tak i ting som er vanskelig mellom dere. 

Klem ❤️

Anonymkode: 1ede4...981

Skrevet

Så fint at du er normal. 
Hadde hoppa på han "gamlingen" og testa det ut om jeg hadde fått muligheten og jeg da. 
Da kan det hende du slutter å tenke så mye på han. Eller det motsatte. Men da vet du det. Og så må du forholde deg til det.
Ikke bruk livet ditt på en du egentlig ikke har følelser for, men det blir sikkert ikke deg og han kollegaen heller. Men prøv, og se hva som skjer. 

Anonymkode: a7e71...e1d

Skrevet

Jeg har det på samme måte. Har vart i over to år.. Det teite er at jeg tror aldri det kunne blitt noe seriøst mellom meg og han andre, likevel har jeg altså tenkt på han hundre ganger om dagen i TO år!! Får en blanding av hjerteklapp og følelsen av "å komme hjem", når jeg treffer han..

Har vurdert å bare ta steget å prøve han ut for å få han ut av systemet..

Anonymkode: bcf50...439

Skrevet

Hørtes nesten ut som meg🙈 Har vært samboer i 10 år og har 2 barn sammen. Nå er jeg utro med en 20 år eldre mann på jobb. Det er helt fantastisk! Har mistet følelsene for samboeren min og ikke helt funnet ut hva jeg vil gjøre i forhold til det. 

Akkurat nå har jeg det fint og kjenner det ikke på samvittigheten.

Anonymkode: 15f7b...569

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hørtes nesten ut som meg🙈 Har vært samboer i 10 år og har 2 barn sammen. Nå er jeg utro med en 20 år eldre mann på jobb. Det er helt fantastisk! Har mistet følelsene for samboeren min og ikke helt funnet ut hva jeg vil gjøre i forhold til det. 

Akkurat nå har jeg det fint og kjenner det ikke på samvittigheten.

Anonymkode: 15f7b...569

Der har jeg også vært. Valgte å gå tilbake til mannen (for barnas skyld) og angrer hver dag. Synker ned i dyp depresjon pga savn og anger. 

Rådet mitt er bestem deg for hva du vil FØR du gjør noe!

Anonymkode: 9dd43...994

Skrevet

Her viste det seg at han jeg hadde vært betatt av i flere år også hadde følelser tilbake. Det kom frem etter at vi sakte hadde kommet nærmere hverandre. Startet med å innlede et forhold men veien var kort fra total lykke til fullstendig følelseskaos. Han fikk kalde føtter og valgte å bli der hvor barna var. Skjønner den grunnen, men har ikke gitt han opp enda. Savner han 😔

Anonymkode: 85947...dd2

Skrevet

Hvorfor være utro istedet for å bryte ut først? 

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hørtes nesten ut som meg🙈 Har vært samboer i 10 år og har 2 barn sammen. Nå er jeg utro med en 20 år eldre mann på jobb. Det er helt fantastisk! Har mistet følelsene for samboeren min og ikke helt funnet ut hva jeg vil gjøre i forhold til det. 

Akkurat nå har jeg det fint og kjenner det ikke på samvittigheten.

Anonymkode: 15f7b...569

Du høres jo ut som et flott menneske

Anonymkode: 2c464...121

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...