Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #1 Skrevet 2. mars 2018 Jeg har en vennine som jeg har kjent i noen år nå. Men jeg kan ikke akkurat kalle henne en venninne lenger. Hun har alltid vært «litt spesiell» slik mange vil kalle henne, de som kjenner henne. Men jeg så på henne som en potensiell bestevenninne og ble dermed veldig glad da vi begge ble gravid samtidig. Så virkelig frem til å være en del med henne og prate om alt mulig. Men den gang ei. Vi har knapt vært med hverandre siden vi ble gravide. Og etter ungene våres ble født, kan jeg vel telle på ei hånd hvor mange ganger vi har funnet på noe i lag. Det er selvfølgelig skuffende og jeg har tatt det opp med henne mange ganger. Spurte rett ut om det var noe som var galt mellom oss da hun oppfører seg merkelig mot meg. Men hun svarer at ingenting galt, så da er det ingenting galt. Men jeg merker måten hun er med meg på, snakker til meg på. Hun virker avvisende, uinteressert og sur. Spesielt hvis vi er med andre folk. Hun prater livlig med alle de andre vi kjenner. Ler, stiller spørsmål og virker «normal». Men da hun prater til meg, eller det er vel alltid jeg som prøver å prate med henne først, så er hun kort i svarene og som jeg også nevnte lenger oppe, virker uinteressert. Hun spør aldri om vi skal finne på noe, vi møtes som oftest på treff eller andre aktiviteter med ungene hvor flere er med. Jeg har spurt henne en del ganger om vi skal finne på noe en dag, hun sier bare ja det hadde vært kjekt, men det passer aldri. Og jeg har lagt merke til at hun er ofte med en annen venninne. De er ofte ute og finner på noe med ungene, selv om deres unger er ikke på samme alder. Hun har fryst meg helt ut og jeg merker at jeg orker rett og slett ikke mer. Så per idag ser jeg på oss som bekjente. Dette går inn på meg. Hun ignorerer jo meg totalt når vi samles med ungene. Det ender med at jeg noen ganger gruer meg til å være med på noe der hvor jeg vet hun også skal. Fordi jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor hun oppfører seg slik mot meg. Jeg har ikke gjort henne noe som helst. Føler meg nesten mobbet av henne. Heldigvis har jeg flere andre gode venninner som jeg pleier å være med. Men jeg har ikke klart å slå meg helt til ro med dette. Hva tenker dere om dette? Beklager langt innlegg. Anonymkode: 9da67...dcc
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #2 Skrevet 2. mars 2018 Du har nok lagt mer i dette vennskapet enn henne, og da blir du slitsom for henne. La det fare, ikke tenk mer på det og vær sammen med andre venner. Anonymkode: 761fa...122
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #3 Skrevet 2. mars 2018 Noe må det jo være. Merkelig at hun ikke bare forteller hva problemet er. Er det noen andre venninner som kanskje vet hva som foregår? Anonymkode: 1d132...a04
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #4 Skrevet 2. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Noe må det jo være. Merkelig at hun ikke bare forteller hva problemet er. Er det noen andre venninner som kanskje vet hva som foregår? Anonymkode: 1d132...a04 Har ikke spurt andre. Vil ikke virke desperat heller. Anonymkode: 9da67...dcc
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #5 Skrevet 2. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du har nok lagt mer i dette vennskapet enn henne, og da blir du slitsom for henne. La det fare, ikke tenk mer på det og vær sammen med andre venner. Anonymkode: 761fa...122 Går an å oppføre seg normalt for det? Jeg har ikke gjort henne noe og har alltid vært hyggelig mot hun. Jeg kunne like godt vært en stein så lite hun bryr seg. Anonymkode: 9da67...dcc
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #6 Skrevet 2. mars 2018 Hun er ferdig med deg. Synd, men sant. Anonymkode: b9100...45e
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #7 Skrevet 2. mars 2018 Du virker veldig intens, hun holder helt sikkert avstand fordi du er for mye på. Eller har vært for mye på. Anonymkode: a120d...71b
Nyttårs barn Skrevet 2. mars 2018 #8 Skrevet 2. mars 2018 Virker som om du er mye mer opptatt av henne enn hun er av deg. Og det at dere har barn som er født omtrent samtidig betyr ikke nødvendigvis at dere har så mye mer felles. Jeg ville trukket meg tilbake og vært sammen med andre venner som er hyggelige og vennlige mot deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå